Jeep je jednou z mála automobiliek, ktorá sa nebojí zákazníkom ponúknuť riadny benzínový motor. Môžete si kúpiť 3.6 l V6 (286 k), 5.7 l V8 HEMI (352 k) a pre najnáročnejších je tu 6.4 l HEMI SRT8 (468 k). Nedávno si Jeep registroval označenie Trackhawk. Nahradí SRT. Zatiaľ iba dohady, no Grand Cherokee by mohol dostať V8 s výkonom 716 koní, ktorý poznáme napríklad z Chargera, alebo Challengera. Aby toho nebolo málo, má byť rýchlejší ako obidvaja súrodenci! Pre istotu ešte raz. Offroad rýchlejší než superšportový sedan a kupé? V niektorých disciplínach áno.

Jeep Grand Cherokee Trackhawk zrejme nebude okruhový kráľ, no ako konkurencia pre Mercedes ML 63 AMG, BMW X5 M alebo Porsche Cayenne Turbo S bude táto beštia viac než vhodná. Koncern FCA nazýva verziu Projekt K. Snažia sa ju čo najviac tajiť, aby prišla ako blesk z jasného neba. Otázku amerického Motor Authority nechceli komentovať, iné zdroje však uvádzajú, že si Hellcat aj v tomto SUV zachová výkon 716 koní. Či sa zachová aj krútiaci moment 881 Nm je otázne, nakoľko sa objavili info, že  pohon 4x4 Grand Cherokee nedokáže takú silu vydržať dostatočne dlhú dobu. Je teda možné, že sa krútiaci moment pomocou elektroniky trochu zníži. Len pre informáciu, Porsche Cayenne Turbo S ponúka 570 k a 800 Nm.

O jazdných parametroch sa už hovorí tiež. Podľa prvých dohadov potrebuje Trackhawk k zrýchleniu na 60 mph (96,6 km/h) čas kratší ako 3 sekundy a to najmä vďaka pohonu všetkých kolies. Maximálna rýchlosť by sa mala pohybovať okolo 320 km/h. Caynne Turbo S zvládne 60 mph za 3.8 s, maximálka je 284 km/h. Tieto čísla sú až neuveriteľné a to z viacerých dôvodov. Grand Cherokee SRT váži viac ako 2.4 tony, čo je o skoro 300 kg viac, ako Charger a Challenger SRT Hellcat. Pohon 4x4 určite pomôže, no nie až toľko, navyše maximálnu rýchlosť nebude taktiež ľahké vyrovnať, kvôli horšej aerodynamike krabicovej karosérie. Ako bolo ale písané, zatiaľ sú to len dohady a Projekt K by sa mal v sériovej podobe predstaviť v priebehu budúceho roka.