Poradí si Honda Civic Type R na okruhu s S2000?

Video z dielne Speed Academy nám to prezradí. Chalani zobrali obidve autá na okruh Toronto Motorsports Park, kde sa s nimi ponaháňala. Ani jedno však nebolo sériové. Honda Civic Type R, ktorú upravili K-Tuned, jazdila na znížených pružinách a kovaných 19“ diskoch Titan7 T-S5 s pneumatikami Continental Extreme Contact. Výkonu pomohli novým nerezovým výfukom s priemerom 76,2 mm (3 palce).

Bude legendárna Honda S2000 rýchlejšia ako Civic Type R?

Hondu S2000 postavili v Speed Academy, má šasi z AP1, ale motor a prevodovku z americkej verzie AP2, okrem toho upravené sanie i výfuk. Športiak jazdí na podvozku Eibach R2 a na okruhu mu z aero hľadiska pomáha veľký spliter a karbónové zadné krídlo. Rovnako ako Civic Type R aj S2000 prišla na okruh s pneumatikami Continental Extreme Contact.

Na okruhu sa ukázali prednosti i slabiny áut. Zatiaľ čo Civic Type R ťažil z výkonu na rovinkách, zákruty patrili S2000. Tam sa ukázala výhoda v nižšom ťažisku, menšej hmotnosti či lepšieho rozloženia hmotnosti. Kým Civic Type R musel v zákrutách bojovať s nedotáčavosťou, S2000 mu zatiaľ kúsok utiekla. Súboj na trati ukázal, že Honda S2000 je vyrovnaným súperom aj pre takmer o 20 rokov mladší hot hatch. Kto mal teda lepší čas? To vám prezradí video.