Omladený Captur ponúka štyri motory. Základ tvorí benzín TCe 90 s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou. Ide o turbo trojvalec s objemom 0,9 litra a výkonom 66 kW (90 koní).

Dizajnéri priblížili vzhľad k väčšiemu Kadjaru. Prednú mriežku chladiča zmenili tak, aby sa Captur viac podobal na crossovery značky. V „mestskej džungli“ to síce nebude potrebné, ale predný aj zadný nárazník má po novom spodný ochranný kryt.

Lepšie verzie dostali predné svetlomety s technológiou Full-LED Pure Vision. Štandardom je potom denné svietenie v tvare písmena “C”. Zadné svetlá sú spustené aj počas denného svietenia, aby bolo vozidlo dobre viditeľné počas dňa aj v noci.

Modernizovaný Captur ponúka aj naďalej možnosť dvojfarebnej karosérie. K súčasnej ponuke pridali dizajnéri tri nové farby karosérie: oranžovú Atacama, modrú Ocean a čiernu Améthyste (výhradne pre verziu INITIALE PARIS) a novú sivú farbu strechy. Crossover je tak dostupný v 30 farebných kombináciách. Niektorých zákazníkov poteší aj šesť rozdielnych farebných kombinácií interiéru a päť odtieňov pre vnútornú výplň dverí a disky kolies.

Omladený Captur má pripomínať väčší Kadjar a Koleos

Od tretieho stupňa výbavy možné vybaviť fixným panoramatickým strešným oknom. Okno je dostupné exkluzívne pre dvojfarebné konfigurácie karosérie.

„Captur bol prvý model v rade crossoverov značky Renault. Bolo pre nás dôležité zvýrazniť jeho dôležitú úlohy popri novších modeloch Kadjar a Koleos. Takisto sme zlepšili kvalitu v kabíne tým, že sme nahradili pôvodné plasty novými materiálmi a sofistikovanejšie sú aj nové farby a tkaniny,“ hovorí  Maria Pollová, dizajnová manažérka Captura.

S faceliftom prišla aj verzia INITIALE PARIS, ktorá doteraz nebola pre Captur dostupná. Okrem pochrómovaných detailov, iných diskov a pár nápisov prináša väčší luxus a lepšiu výbavu. V interiéri nájdeme napríklad kožu Nappa a kovové pedále a prahy dverí.

Vo verzii INITIALE PARIS sú štandardom technológie ako sledovanie mŕtveho uhla, parkovací asistent a bezkľúčové otváranie dverí a štartovanie. Captur po prvýkrát prináša systém sledovania mŕtveho uhla (Blind Spot Warning). Systém funguje v rýchlosti od 30 km/h do 140 km/h.

Okrem toho, verzia obsahuje prémiový audio systém značky Bose® a poslednú verziu multimediálneho systému R-LINK Evolution. Audio systém má sedem reproduktorov, vrátane subwoofera v kufri vozidla. Infotainment R-LINK Evolution zahŕňa navigáciu, ktorá ponúka dopravné spravodajstvo aktualizované v reálnom čase.

Cenník Renault Captur

Omladený Captur ponúka štyri motory. Základ tvorí benzín TCe 90 s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou. Ide o turbo trojvalec s objemom 0,9 litra a výkonom 66 kW (90 koní). Väčší prepĺňaný 1,2 litrový štvorvalec má výkon 88 kW (120 koní) a 205 Nm. Môžete ho mať s 6-rýchlostnou manuálnou alebo 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou EDC.


K dispozícii sú aj dve dieselové pohonné jednotky s označením dCi 90 a dCi 110. Ide o motor 1,5 dCi s výkonom 66 kW (90 koní) a 81 kW (119 koní) a 260 Nm. Renault tvrdí, že jednotka má vďaka novému turbu lepšiu odozvu pri nízkych otáčkach. Slabšiu verziu môžete mať aj s dvojspojkou. Inak je základom 5- a 6-stupňová manuálna prevodovka.