Určite si poviete, že vyrábať len jeden variant motora v jednej karosérii je dosť jedinečné a dnes veľmi nepravdepodobné. V minulosti napríklad BMW koketovalo s výrobou kabrioletu na báze radu 5 generácie E34, kde tiež testovacie kúsky jazdili ako najvyššia motorizácia M5.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V tomto prípade by s veľkou určitosťou vznikli spolu s karosériou Shooting Brake aj bežné motorizácie. Avšak na obrázkoch, ktoré sa objavili na instagrame a stránke BMWblog, je najvyššia motorizácia M4. Zaujímavosťou je tiež len 3-dverová karoséria, teda opäť niečo iné, ako Shooting Brake od Mercedesu či VW a urobené tak, ako prapôvodne športové kombíky vyzerali - tak ako ich v 80. a 90. rokoch ponúkal Aston Martin alebo ako dnes vyrába Ferrari.

Ferrari z Mníchova? Len tvarom karosérie

Chlapci zo Sugar Design tak tentokrát posunuli Shooting Brake do kategórie Ferrari FF či GT4 Lusso. Samozrejme len tvarom karosérie, určite tu neporovnávam prestíž, motorizáciu či vybavenie áut z Mníchova a Maranella. Možnou konkurenciou by mohlo byť aj nedávno predstavené Genesis G70 SB. Po vzore BMW X2 má aj tento render na oboch bokoch C-stĺpika logá automobilky.

Takže si to zhrňme. BMW zatiaľ nič podobné neplánuje vyrábať, v dobe emisných reštrikcií je to tiež veľmi nepravdepodobné. Podľa obrázkov by však budúca kópia takého Z3 coupe mohla vyzerať veľmi zaujímavo a klientelu by si našla. Napríklad také Z3 coupe je dnes už vyhľadávaným zberateľským autom a napríklad M verzie majú voči roadsteru výrazne vyššiu cenu.

Zdroj: bmwblog, sugardesign