Ochrana dospelých

Ako som spomenul, v tejto kategórii získala elektrická Q4 93 %. Pri čelnom náraze s čiastočným prekrytím mali obe predné figuríny tie najlepšie možné výsledky s výnimkou o stupeň horšej známky za trup vodiča. Pri čelnom náraze bez prekrytia skončil v žltom poli aj trup cestujúceho na zadnom sedadle.

Ochrana detí

V druhej sledovanej disciplíne získala Q4 89 %, čo môžeme opäť považovať za skvelé číslo. Obe figuríny (šesť aj desaťročného dieťaťa) dopadli prakticky ideálne. Komisári nemali dôvod brať body pri čelnom ani bočnom náraze. Nepáčil sa im však chýbajúci Isofix uprostred druhého radu sedadiel a tým pádom strhávali body aj za nemožnosť inštalovať na tomto mieste detskú sedačku i-Size.

Ochrana chodcov

SUV majú v tomto ohľade prakticky vždy horšie výsledky a výnimkou nie je ani elektrické Audi. Q4 e-tron získala v tejto kategóri len 66 % bodov. Problematická bola predovšetkým predná hrana kapoty nad prednými svetlami a potom (samozrejme) A-stĺpiky i s hranou medzi kapotou a čelným sklom.

Asistenčné systémy

V poslednej sledovanej disicplíne to Q4 zase raz dokázala „rozbaliť“, keď získala rovných 80 % bodov. Núdzový asistent brzdenia fungoval dobre, rozpoznával chodcov i cyklistov a rovnako aj autá. Výsledkom je plný počet 5 hviezdičiek.