Éra motorov TDI a TFSI sa v Audi definitívne skončí približne v roku 2032. Keďže posledný model so spaľovacím motorom by mal byť predstavený už o tri roky a životný cyklus ingolstadtských áut je približne sedem rokov, práve 2025 bude pre automobilku zlomový. To sa však netýka modelu A4 (B10), ktorý stihne prísť na trh v prvej polovici roka 2023 a stane sa tak labuťou piesňou Audi v strednej triede, pokiaľ ostaneme pri spaľovacích motoroch.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Podľa maskovaných testovacích prototypov, ktoré už brázdia cesty severnej Európy, môžeme vidieť, že niektoré verzie dostanú zdvojené výfukové koncovky na oboch stranách. Predpokladáme, že by mohlo ísť o navýkonnejšie varianty s preplňovaným motorom V6, čo je určite dobrá správa pre všetkých, ktorí považujú štvorvalec v tomto aute za málo reprezentatívny typ pohonnej jednotky.

RS ako plug-in hybrid

Čo sa týka dizajnu, na aute by sa mala objaviť ešte väčšia jednodielna predná maska chladiča a úzke LED svetlá. Je zaujímavé, že sa zatiaľ objavili len kombíky, ktoré ponesú tradičné meno Avant, nemecké médiá však ubezpečujú, že Audi pripravuje aj klasický sedan. Do interiéru sme zatiaľ nemali šancu nahliadnuť, informátori však predpokladajú, že prepracovaná palubná doska dostane ešte väčší stredový displej. Samozrejmosťou bude mild-hybridná technika bežných verzií, žatiaľ čo najsilnejšie modely S a RS by mali prísť s plug-in hybridnou technológiou.

Zdroj: motor1, AMS.de

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov