„Tesla bez Muska je ako ráno bez kávy,“ aj takto by sa dal opísať pohľad investorov na túto spoločnosť. Prieskum Escalet však hovorí niečo iné. Opýtali sa kupujúcich elektromobilov, čo ich motivuje pri rozhodovaní o novom vozidle. Tiež sa nezabudlo na záujemcov o elektromobily značky Tesla. Pozrite si výsledok prieskumu.

5 atribútov, podľa ktorých si ľudia vyberajú elektromobil

Dojazd na jedno nabitie
Výkon a akcelerácia
Dizajn a štýl
Kvalita spracovania
Odlišnosť a výnimočnosť

Čo vo výsledkoch chýba? Obľúbenosť a láska k samotnej značke Tesla alebo Elonovi Muskovi. Spoločnosť Tesla však aj naďalej silno priťahuje veľa pozornosti a zákazníkov na svoju stranu. To je skutočné umenie značky. V čom spočíva?

Kľúč k úspechu

Samotný Elon Musk to zrejme nie je. Aj keď jedna vec je istá. Tesla je závislá od generálneho riaditeľa Elona Muska do takej miery, do akej to automobilový priemysel nevidel už celé desaťročia. Podľa prieskumu však môžeme predpokladať, že hlavným atribútom je najmä výkon a dojazd samotných elektromobilov a infraštruktúra nabíjačiek Supercharger. Tradičné automobilky teda nepotrebujú hľadať spôsoby, ako replikovať „tajný recept“ spoločnosti Tesla pre úspech. Stačí, aby preukázali skutočný záujem vytvoriť elektrické vozidlo so skvelými vlastnosťami, ktoré zákazníci požadujú.

Zdroj: Escalent