Koncept Mitsubishi PX-MiEV využíva Integrovaný systém riadenia pohonu všetkých kolies (S-AWC) ktorý je vybudovaný na základe elektronicky riadeného pohonu všetkých kolies (E-4WD), čo je systém, ktorý ovláda výkon predného a zadného elektromotora tak, aby vytváral optimálne rozdelenie krútiaceho momentu medzi pravé a ľavé zadné koleso.
Koncept využíva diferenciálové motory a úplne nový systém Mitsubishi S-AWC (Super All Wheel Control – Integrovaný systém riadenia pohonu všetkých kolies), vybavený systémom E-AYC (Electric-powered Active Yaw Control – Elektricky ovládaný zadný aktívny diferenciál), ktorý prenáša krútiaci moment na pravé a ľavé zadné koleso. Na rozdiel od systému AYC montovaného do Lancer Evolution X , ktorý využíva mokrú, viaclamelovú spojku, E-AYC využíva na rozdelenie krútiaceho momentu zadných kolies elektromotor s diferenciálom. Ďalšie funkčnosti zahŕňajú interiér cocochi (“cocochi” je slovná hračka, ktorá vznikla z japonského výrazu "útulný") ktorý bol vyvinutý v súlade s témou “Čistoty, bezstresovosti, bezpečia a pokoja”. Ten cestujúcim ponúka pohodlné prostredie kabíny, ako aj celý rad najmodernejších bezpečnostných technológií. Na ďalšie detaily si ale musíme počkať až do autosalónu.
|
Celková dĺžka |
4510 mm |
|
Celková šírka |
1830 mm |
|
Celková výška |
1655 mm |
|
Rázvor |
2630 mm |
|
Rozchod P/Z |
1570 mm / 1570 mm |
|
Počet miest |
4 |
|
Eletromotory (predný/zadný) |
Synchrónne s permanentným magnetom |
|
Max. výkon |
60 kW (predný a zadný) |
|
Max. krútiaci moment |
200 Nm (predný a zadný) |
|
10-15 dojazd EV v režime 10-15 |
viac ako 50km |
|
Motor |
1.6 l DOHC MIVEC (benzín) |
|
Max. výkon |
85 kW |
|
Max. krútiaci moment |
125 Nm |
|
Kapacita generátora |
70 kW |
|
Spotreba paliva v režime 10-15 |
viac ako 50 km/L |
|
Pohon |
E-4WD |
|
Rozmer pneumatík |
245/45R20 |










































