Práve kvôli včerajšiemu článku s podrobným predstavením vynoveného „Áčka“ vás dnes určite nebudeme trápiť ďalším detailným popisom auta, ktoré z väčšej časti prešlo rovnakými úpravami. Poďme to zobrať trochu stručnejšie.

Aj na faceliftovanú triedu B budete musieť chvíľu žmúriť, aby ste zvonka objavili, čo je vlastne nové. Alebo aby ste nemuseli, pripomíname, že je to opäť maska a vnútorná štruktúra predných svetiel. Prepracované boli tiež zadné diódy, nechýbajú nové typy kolies a v mierne modifikovaný zadný nárazník, ktorý sa v niektorých verziách tvári, že potrebuje niečo ako difúzor.

Béčko je odteraz tiež dostupné s novým volantom, nepatrne väčšími displejmi a rovnako ako menší model sa tiež zbavilo otočného ovládača na stredovom tuneli, pri súčasnom vylepšení rozhrania MBUX so zdokonaleným hlasovým ovládaním a snímačom otlačkov prstov.

Zmeny prebehli tiež v zozname asistenčných systémov, za zmienku ale stojí skôr mild-hybridizácia všetkých benzínových agregátov. V ich motorovom priestore sa objavil nový štartér-generátor spojený so spaľovacou jednotkou prostredníctvom remeňa, 48-voltová architektúra, pričom pri akcelerácii dostanete vďaka tomu ďalších 14 koní.

V prípade plug-in hybridu posilnil elektromotor o 5 kW, spolupracuje s novým akumulátorom s pôvodnou kapacitou 15,6 kW a nabíjať ho môžete s výkonnejšou 11-kilowattovou integrovanou nabíjačkou, ktorá nahradila pôvodnú 7,4-kilowattovú.

Len pre úplnosť dodávame, že trieda B bude predávaná vo verziách B 250 e (systémových 218 koní a 450 Nm), B 180 (136 k, 230 Nm), B 200 (163 k, 270 Nm), B 220 4Matic (190 k, 300 Nm), B 250 4Matic (224 k, 350 Nm) a samozrejme v nafte ako B 180 d (116 k, 280 Nm), B 200 d (150 k, 320 Nm) a B 220 d (190 k, 400 Nm).

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

zdroj: Mercedes