Slovenskí zákazníci si kúpili až 4 105 kusov nových áut. To je viac ako 14 % nárast oproti minulému roku. S týmito číslami sa Hyundai zaradil na tretie miesto v poradí najpredávanejších značiek na Slovensku, s trhovým podielom 7,4 %.

Hyundai i30 je najpredávanejší

Hyundai i30 Fastback

S prehľadom najpredávanejší bol model i30. Zástupca mimoriadne nabitého segmentu C1 si dokázal nájsť jasné miesto medzi silnou konkurenciou. Domov si ho odviezlo 1598 zákazníkov, čo je medzi ročne nárast o 24 %. Najviac kupovali kombi a vôbec zle si neviedla nádherná verzia Fastback. Výborný pomer ceny-výkon sa zaslúžil o to, že "Mko" s predným náhonom, Hyundai i30N, vypredal všetkých 30 kusov, ktoré boli dostupné pôvodne pre celý rok za menej než pol roka. To je pre kategóriu hothatch veľký úspech.

Rodina i30

V obľúbenej triede SUV (segment SUV-C) predali 1068 kusov modelu Tucson, čo z neho spravilo druhé najpredávanejšie vozidlo v segmente. Koncom júna odštartovali predaj vynoveného Tucsonu, od ktorého sa očakávajú podobné úspechy. Dosluhujúce Santa Fe sa rozlúčilo so 74 predanými kusmi. Nová 4. generácia sa do predaja dostane na jeseň tohto roka.

Hyundai Tucson sa vie predrať aj terénom.

Zvyšok modelov čaká v najbližšej dobe facelift, alebo nová generácia, takže uvidíme čo prinesie druhý pol rok. Príde modernizovaná i20, Kona s len elektrickým pohonom a nové Santa Fe.