Ochrana dospelých

Pri čelnom náraze ostal priestor pre posádku neporušený, čo je v dnešnej dobe považované za samozrejmosť, problematická však bola ochrana hrudníka vodiča pri čelnom náraze do deformovateľnej bariéry

Snímače zaznamenali takú výraznú kompresiu, že to skončilo druhým najhorším možným výsledkom: „weak“, teda slabá. Ak nepočítame hraničné hodnoty namerané v spodnej časti nôh (opäť vodiča), dosiahol Civic v ostatných hodnotiacich kritériách ochrany dospelých cestujúcich výborné výsledky.

Ochrana detí

V druhej sledovanej disicplíne získal Civic 87 percent bodov. Obe figuríny, imitujúce 6- aj 10-ročné dieťa, zaznamenali výsledky, ktoré Honde vyniesli tie najlepšie hodnotenia pri čelnom aj bočnom náraze. Airbag spolujazdca sa dá vypnúť a všetky systémy na ochranu detí fungovali príkladne.

Ochrana chodcov

Prednárazový systém reagoval na chodcov aj cyklistov dobre, detekoval ich správne. Pri zrážke s chodcom zafungovala správne aktívna kapota, problémom sú len stĺpiky A a časti kapoty tesne nad prednými svetlami. Celkovo získal Civic 82 percent bodov.

Asistenčné systémy

V poslednej disicplíne si Civic pripísal 83 percent bodov. Systémy núdzového brzdenia fungovali bez problémov, správne reagovali na iné autá i všetky krízové situácie. Celkovo Honda získala 5 hviezdičiek.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: Euro NCAP