Práve kvôli zatiaľ jedinej dostupnej motorizácii je možnosť voľby obmedzená na pohon predných alebo všetkých kolies a pochopiteľne môžete vyberať tiež z niekoľkých stupňov výbavy.
Tá základná Prime-line je za spomínaných 34 490 eur a ako jediná je kombinovaná výlučne s pohonom prednej nápravy. Všetky položky z cenníka vám vymenovávať nebudeme, ale aspoň stručne...
AWD za cenu FWD!
Najlacnejšia CX-5 má 17-palcové hliníkové disky, čierne látkové čalúnenie, na palubnej doske 10,25-palcový digitálny prístrojový panel, 12,9-palcovú dotykovú obrazovku, Apple Carplay, Android Auto a integrované aplikácie Google, automatickú klimatizáciu, audio s 8 reproduktormi, centrál s diaľkovým ovládaním, predné i zadné parkovacie senzory a hlavne hromadu bezpečnostných systémov.
Druhý stupeň Centre-line stojí 38 290 eur za verziu s pohonom predných kolies alebo 40 290 eur za štvorkolku, v tomto momente ale stojí za zmienku zaujímavá akcia. Mazda vám v rámci takzvaného predobjednávkového bonusu pridá systém AWD bez príplatku, ale musíte si auto objednať najneskôr do 31. decembra 2025!
To platí aj pre ďalšie dve vyššie výbavy, ku ktorým sa ešte dostaneme, najprv si ale prebehneme zoznam položiek, ktorí sú súčasťou Centre-line.
Tento stupeň vám vymení sedemnástky za 19-palcové hliníkové kolesá a pridáva čalúnenie z umelej kože, s vyhrievaním predných sedadiel a pre vodiča aj s elektrickým ovládaním. Od tejto úrovne je Apple Carplay a Android Auto bezdrôtový a k tomu vám život uľahčí elektricky ovládané veko batožinového priestoru, head-up displej, bezkľúčový vstup a vyhrievaný volant.
Exclusive-line stojí 40 390 eur (FWD i AWD) a nižšie výbavy preskakuje s audiosystémom Bose s 12 reproduktormi, adaptívnym tempomatom, 360-stupňovým kamerovým výstupom, sledovaním mŕtvych uhlov, ale dostanete tiež elektrické ovládanie sedadla spolujazdca, rozpoznávanie dopravných značiek, automatické prepínanie diaľkového režimu svetiel či asistenta zmeny jazdného pruhu.
Vrcholná Homura za 43 590 eur má ešte k tomu odvetrávanie predných sedadiel, až 15,6-palcový dotykový displej, adaptívne LED s ostrekovačmi, ambientné osvetlenie a nejaké menšie štylistické odlišnosti na karosérii.
zdroj: Mazda