Ponuka Cayenne tretej generácie sa postupne rozrastá. Aj keď vznetový variant neprišiel a ani nepríde, ponuka je veľmi rozsiahla a spolu s novou verziou GTS je opäť o niečo zaujímavejšia. Prakticky máte na výber 3 verzie s benzínovou V6 a 3 verzie s benzínovou V8.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Zatiaľ čo predchodca mal na konci kariéry preplňovanú zážihovú 3,6-litrovú V6, novinka ponúkne z biturba V8 so zdvihovým objemom 4,0 litra 338 kW (460 k) a 620 Nm. Zvýšenie voči staršiemu GTS je na úrovni 14 kW (20 k) a 20 Nm. Možno tie čísla neznejú príliš sebavedomo, avšak Porsche muselo ponechať väčší rozostup medzi verziou GTS a Turbo.

Dynamické parametre rozhodne nie sú na zahodenie. Z 0 na 100 km/h zrýchli model za 4,5 sekundy a maximálna rýchlosť končí na hodnote 270 km/h. Motor je kombinovaný len s 8-stupňovou automatickou prevodovkou.

Aj s natáčaním kolies vzadu

V štandardnej výbave je znížený podvozok o 20 mm a adaptívne tlmiče. Vpredu nájdeme 390 mm brzdové kotúče a vzadu s priemerom 358 mm. Príplatkov je veľa, od vzduchového pruženia cez natáčanie zadných kolies až po karbón-keramické brzdy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Automobil stojí na 21-palcových diskoch, má LED predné svetlá a množstvo prvkov v interiéri z Alcantary. No a nakoniec cenovka. V Nemecku štartuje SUV na 114 087 eur a na kupé verziu si pripravte 118 490 eur.

Zdroj foto: Porsche