Najprv asi teda k najväčšej zmene v porovnaní s kupé, teda strechou. Tá je látková, je skladaná z až ôsmich vrstiev a jej sklopenie podľa výrobcu trvá len 14 sekúnd. Pred dažďom si interiér ochránite za 16 sekúnd. To všetko pritom môžete robiť až do rýchlosti 50 km/h, alebo do dvojmetrovej vzdialenosti od auta aj tlačidlom na diaľkovom ovládaní. Samozrejmosťou sú rôzne farby, základom je však čierna látka.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Rovnaká maximálka

Medzi prednými kolesami pracuje pohonná jednotka 4.0 V8 biturbo z nemeckých dielní AMG. Má 500 kW (680 koní), 800 Nm a je spojená s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Vďaka tejto kombinácii auto zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, čo je iba o desatinu horší čas v porovnaní s kupé. Maximálna rýchlosť je naopak identická, teda 325 kilometrov za hodinu.

Pokiaľ ide o zvyšok techniky, obe karosárske verzie sú zhodné. Počítajte preto napríklad s brzdami s priemerom 400 mm vpredu a 360 mm vzadu, ale tiež elektronicky ovládaným diferenciálom E-Diff. Výroba by mala začať v treťom kvartáli a k zákazníkom by prvé autá mali doraziť ešte pred koncom tohto roka. Cena zatiaľ nie je ani v konfigurátore značky, určite však bude vyššia, ako odhadovaných 213 tisíc eur za kupé.

Zdroj: Aston Martin

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov