Nissan už predáva z Leafu druhú generáciu. Aj napriek príliš futuristickému dizajnu tej prvej generácie sa preň rozhodlo celosvetovo viac ako 200-tisíc zákazníkov. Za necelých 8 mesiacov, čo je nová generácia na trhu, si ho len v Európe objednalo viac ako 37-tisíc zákazníkov.

Nissan Leaf II oslovil v Európe takmer 40-tisíc zákazníkov.

Celosvetovo je Nissan Leaf najpredávanejším elektromobilom. Podľa značky je spokojnosť zákazníkov s Leafom až na úrovni 92 %, teda najviac spomedzi všetkých ostatných modelov od Nissanu. Majiteľom stotisíceho Leafu v Európe je Susana de Mena z Madridu.

Majiteľka sa preň rozhodla aj z dôvodu občasných zákazov pre vjazd spaľovacích áut do centra Madridu. V takýchto prípadoch je elektromobil naozaj výhodným pomocníkom. Úspech Leafu podčiarkuje aj fakt, že každých 10 minút v Európe predajú jeden nový kus. Autu nemôžem uprieť jeden fakt a tým je neodškriepiteľný úspech v presvedčení množstva zákazníkov v prospech elektromobility.

Zdroj foto: Nissan

Nová majiteľka sa pre Nissan Leaf rozhodla aj kvôli občasným zákazom vjazdu pre spaľovacie motory do centra Madridu.