Ochrana dospelých

V nej získalo nové GLE 91 %. Pri čelnom náraze s prekrytím dostali horšiu známku ako najlepšiu spodné časti nôh vodiča, ľavá spodná časť nohy spolujazdca a trup oboch predných pasažierov. Pri náraze bez prekrytia bol na tom rovnako už len trup spolujazdca vzadu.

Ochrana detí

V tejto disciplíne získal nový Mercedes GLE rovných 90 %. Obe figuríny, aj 6- aj 10-ročného dieťaťa zaznamenali po náraze spredu aj zboku najnižšiu mieru rizika poranenia. Výnimkou bol krk staršej figuríny s hodnotením o dva stupne horším.

Ochrana chodcov

Tu získalo nové GLE 78 %. Spodná časť nárazníka bola pre chodcov „bez problémov“, horšie to je s hornou časťou pri hrane kapoty. Dokonca ani A-stĺpiky neboli na tom najhoršie, ako to bežne pri autách je.

Asistenčné systémy

V poslednej disciplíne získalo GLE rovnakých 78 %. Automatický núdzový brzdný asistent fungoval dobre v mestských aj diaľničných rýchlostiach, rozpoznával chodcov aj cyklistov.