Vzhľadovú zmenu oproti sériovému modelu robia tradičné prvky bodykitu - predný a zadný nárazník, väčšie otvory pre prechod vzduchu motorovým priestorom a doplnky z karbónu. Dizajnérsky cieľ tvorcov úpravy pre Mistrale bolo priblížiť veľkú športovú limuzínu vzhľadom ku klasickej 911. To nájdete v tvare predného náraznía a rozšírených blantíkoch oboch náprav. Zadný nárazník dostal vstavaný difúzor s dostatkom miesta pre 4 samostatné koncovky výfukov.

Nie sú to však len vzhľadové zmeny, ktoré garáž Gemballa na Panameru ponúka. Pohrali sa riadiacou jednotkou pneumatického pruženia, ktoré po preprogramovaní znížilo svetlú výšku auta o 40 mm. Veľmi nároční zákazník môže namiesto vzduchového, viac na komfort orientovaného pruženia dostať klasické výškovo nastaviteľné pruženie. Pre Mistrale odporúča Uwe 22 palcové disky a výkonnejší brzdový systém so 6-piestikovými strmeňmi a 420 mm kotúčmi vpredu a 380 mm kotúčmi so 4-piestikovými brzdičmi vzadu.