TT Offroad príde do predaja pod označením TTQ. "Cestou TTQ sa vyhneme sporu s Fiatom, nepreplníme značku Q a prinesieme čerstvý vietor do témy TT.", povedal jeden z manažérov automobilky.

Výber automobilka odôvodnila tým, že Allroad Shooting Brake, je príliš malý a až moc sa podobá na kupé TT. Koncept TT Sportback zasa ponúka veľmi málo miesta na hlavy zadných pasažierov, ťažko sa doň nastupuje a má vysokú nakladaciu hranu. Aj keď tieto argumenty znejú ako lacná výhovorka, ak TT tretej generácie dosiahne úspech, možno sa Sportback ešte vráti na stôl.

TT Offroad sa v ponuke automobilky postaví vedľa Audi Q3. Odlíši ich najmä nižšia línia strechy, v prípade TT Offroad a interiér s krásne strohou prístrojovou doskou a Audi Virtual Cocpitom. Otázny je však názov, pod ktorým sa novinka dostane na trh. Keďže označenie Q4 používa Alfa Romeo a šéf Fiatu sa ho nechce vzdať, museli v Audi vymyslieť niečo iné. Nový typ teda dostane pomenovanie TTQ. Jeden z manažérov nemeckej automobilky na túto tému povedal: "Nemáme na výber a chceme urobiť z nutnosti výhodu. Cestou TTQ sa vyhneme sporu s Fiatom, nepreplníme značku Q a prinesieme čerstvý vietor do témy TT."

TTQ by malo byť oproti Q3 športovejšie a exkluzívnejšie. Audi navyše uvažuje aj o hybridnej verzii E-Tron Quattro, podobne ako v prípade prototypu. Tá by mohla mať kombinovaný výkon až 300 kW (408 k). Väčšinu výkonu by zabezpečoval 2,0 litrový, prepĺňaný, benzínový 4-valec TFSI s výkonom 215 kW (292 k). Ďalších 40 kW (54 k) by mal priniesť elektromotor umiestnený pri prevodovke a zvyšných 85 kW (116 k) dodá elektromotor poháňajúci zadné kolesá.