Registrácia Prihlásenie

O AUTO ROKA 2020 SA POBIJE AJ TAYCAN S TESLOU 3. DO FINÁLE NEPREŠLO ŽIADNE SUV

Žiadne SUV, len jeden crossover, dva výkonné elektromobily a štyri klasické hatchbacky – to sú finalisti ankety o ...

EURÓPSKE AUTO ROKA 1992: SÚBOJ KOMPAKTOV

Až pri návrate do minulosti si človek často uvedomí, ako ten čas letí. Verili by ste tomu, že Volkswagen Golf III má už ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1991

Kým v roku 1990 ovládli dve najvyššie priečky ankety o najlepšie európske auto skôr luxusné a drahé modely, ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1990

Anketa auto roka 1990 sa niesla v znamení luxusu, prestíže a stále pretrvávajúceho blahobytu. Kým motoristi v ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1989

Porotcovia ankety Európske auto roka si v roku zmien vo východnom bloku Európy a našej nežnej revolúcie 1989 vybrali troch ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1988

Anketa Európske auto roka z 1988 je na pohľad trochu netypická. Prečo? Konečne, po rokoch, sa v rebríčku opäť ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1987

Seríal zameraný na anketu Európske auto roka sa pomaly presúva do druhej polovice. Dnes sa pozrieme na rok 1987, kedy sa na ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1986

V téme Európske auto roka sa predieram jednotlivými ročníkmi už nejaký čas. Čím novšie roky, tým sú dostupné ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1985

Európske auto roka 1985 sa nieslo v znamení Nemca, Francúza a Taliana. Ide o autá, ktoré v minulosti križovali aj naše ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1984

Anketa Európske auto roka v 1984-tom sa podľa mňa vydarila. Na stupeň víťazov sa postavili autá určené masám, ktoré ...

ŠOK! JAPAN CAR OF THE YEAR 2018 NEVYHRALO DOMÁCE AUTO

Každoročné celosvetové, ale aj regionálne súťaže o najlepšie auto za daný rok majú svoj význam. Okrem iného to je aj ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1983

Máme tu ďalšie pokračovanie série článkov, v ktorých spomíname na finalistov ankety Európske auto roka. Dnes sa ...

FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1982

Európske auto roka 1982 finalistami nijako zvlášť nevynikalo. Predstavili nové, moderné autá určené pre masy Európanov ...

TOTO SÚ FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1981

Aj anketa Európske auto roka 1981 sa niesla v zastúpení vozidiel určených pre masy. Finalistov na prvom a druhom ...

TOTO SÚ BOJOVNÍCI O TITUL SVETOVÉ AUTO ROKA 2019

Anketa Svetové auto roka 2019 v pôvodnom názve World Car of the Year 2019 už pozná všetkých "súťažiacich". Ide o viac ...

TOTO SÚ FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1980

Zrod legendy rallye, ľudovo orientované auto a luxusný sedan/kombi s pohonom zadnej nápravy, alebo inak povedané Lancia ...

TOTO SÚ FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA 1979

Rok 1979 nepriniesol na poli súťaže Európske auto roka žiadnu veľkú bitku. Všetci konkurenti boli ...

TOTO SÚ FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA Z ROKU 1978

Seriál postupného predstavovania finalistov ankety Európske auto roka, do nedávna známej ako COTY a teraz E-COTY, ...

TOTO SÚ FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA Z ROKU 1977

Ročník 1977 ankety Európske auto roka z môjho pohľadu nič zásadné nepriniesol. Prvé miesto obsadil model, ktorý sa ...

TOTO SÚ FINALISTI ANKETY EURÓPSKE AUTO ROKA Z ROKU 1976

Rok 1976 a anketa Európske auto roka sa spolu niesli v zmysle zrodenia legendy BMW radu 3. Lenže na prvom mieste by ste ho ...

BLESKOVKY

BMW vyvíja gyroskopický držiak nápojov

Konštruktéri automobilky BMW pracujú na držiaku nápojov, ktorý bude nápoj stabilizovať stále v rovnakej polohe. Pracovať má na rovnakom princípe ako stabilizátory kamier. Nápoj by ste tak už nemali vyliať ani pri veľmi dynamickej jazde v zákrutách. 

Dacia vyrobila pol milióna Dusterov

V novembri 2019 zišla z rumunskej výrobnej linky Dacia Duster s poradovým číslom 500 000. Šlo o verziu Duster 1.3 TCe 4x4 pre francúzskeho zákazníka. V súčasnosti ide 90 % produkcie Dacie na export. Rumuni denne vyrobia 1050 Dusterov.

Novodobý „McLaren F1“ sa prisaje k ceste ventilátorom

Spoločnosť Gordon Murray Automotive vyvíja superšport T50 s aktívnou aerodynamikou. Ventilátor v zadnej časti auta vysáva spod auta vzduch, čím aktívne riadi prítlak, max. rýchlosť aj brzdenie. T50 poháňa hybridný pohon kombinujúci elektromotor a benzínový agregát Cosworth V12.

128Kb | 64Kb Rádio, ktoré má gule!

POSLEDNÉ KOMENTÁRE