Objem proti prepĺňaniu

Najprv však suché fakty. BMW M8 Competition využíva 4,4-litrový zážihový preplňovaný V8 s 460 kW (625 k) a 750 Nm. Druhým v poradí je Ferrari GTC4Lusso s atmosférickým 6,3-litrovým V12 a 507 kW (690 k) s 697 Nm. Posledným je žijúca legenda Nissan GT-R s preplňovaným 3,8-litrovým V6, ktorý má v sérii síce 357 kW (485 k), ale po úprave produkuje až 463 kW (630 k) a 780 Nm.

Ide teda prakticky o vyrovnané čísla, čo má navyše konkurent v kW, to doháňa iný s Nm. Nissan sa spolieha na 6-stupňovú dvojspojkovú prevodovku, Ferrari na 7-stupňovú dvojspojkovú a BMW na 8-stupňovú automatickú prevodovku. Všetky majú samozrejme pohon všetkých kolies. Takže kto z koho?