Presnejšie povedané rovných 200 kilowattov, teda 272 koní a celkovo 350 newtonmetrov, ktoré produkuje preplňovaný benzínový zážihový štvorvalec 1.5 TGI (143 koní, 230 Nm) v spojení s elektromotorom (184 koní, 340 Nm).
Elektrická jednotka má k dispozícii trakčnú batériu s kapacitou 21,4 kilowatthodiny, ktorá podľa výrobcu stačí na dojazd v čisto elektrickom režime podľa metodiky WLTP 103 kilometrov (iný oficiálny zdroj uvádza rovných 100 km).
Slušná dynamika
Nová verzia MG HS má v závislosti na výbave pohotovostnú hmotnosť od 1830 do 1855 kg, akceleráciu z miesta na 100 km/h zdolá za 6,9 sekundy a vozidlo sa dokáže rozbehnúť na maximálnych 190 kilometrov za hodinu.
Priemerná kombinovaná spotreba vychádza kvôli metodike merania na nezmyselných 0,5 litra benzínu na 100 km, musíte si totiž k tomu pripočítať ešte spotrebu elektrickej energie, v tomto prípade prakticky celú dostupnú kapacitu baterky, skoro 22 kWh/100 km. Priemerné nároky na palivo v režime po vybití batérie MG neuvádza.
Za plug-in hybridné HS si slovenské zastúpenie aktuálne účtuje 37 990 eur, čo platí pre najnižší stupeň výbavy Emotion. Jeho súčasťou sú napríklad diódové svetlá, ale len s manuálnym nastavovaním výšky, dažďový i svetelný senzor, zadné parkovacie senzory s kamerou, klimatizácia, bezkľúčové odomykanie, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča, 12,3-palcový digitálny prístrojový panel spolu s 10,25-palcovou dotykovou obrazovkou, bluetooth i pripojenie Apple Carplay a Android Auto.
Druhou a poslednou možnosťou je MG HS PHEV Exclusive za 40 490 eur, pričom táto výbava navyše obsahuje 360-stupňový kamerový výstup, lepšie diódové svetlá, elektricky ovládané veko batožinového priestoru, kvalitnejšie audio, dvojzónovú automatickú klimatizíciu, vyhrievanie a elektrické ovládanie oboch predných sedadiel či indukčnú nabíjačku.
zdroj: MG