Porsche vraví, že Paul dobrovoľne a vedome podstúpil riziko, keď si sadol do Carrery GT ako spolujazdec, a tým pádom nesie za svoju smrť plnú zodpovednosť. Okrem toho bolo vraj auto upravené a nevhodne udržiavané, čomu nasvedčuje aj fakt, že šofér auta, Roger Rodas, išiel s Paulom auto prevetrať, lebo malo mať problémy s motorom, ktorých pôvod chceli zistiť.

Jedna z posledných, ak nie posledná fotografia Paula Walkera

Tak ako to bolo? 

Právnik Paulovej dcéry Jeff Milam odpovedal Porsche v zmysle, že Carrera GT nie je navrhnutá tak, aby pasažierov chránila a že havária sa stala na suchej a prázdnej ceste v rýchlostiach nižších, než by malo auto bez problémov zvládať. V žalobe sa tiež píše, že auto išlo v skutočnosti pomalšie než tvrdia vyšetrovatelia a že Paulov bezpečnostný pás mu pri náraze dolámal rebrá, čím ho uväznil v sedadle. Ďalším zaujímavým tvrdením právnikov je, že auto začalo horieť až niečo vyše minúty po náraze. Paulovi teda malo byť osudným nadýchanie sa dymu a následné zhorenie v aute. Verzia vyšetrovateľov hovorí, že Paul bol mŕtvy okamžite po náraze. Kde je pravda sa tak skoro asi nedozvieme, no isté je, že Paula akýkoľvek výsledok sporu už medzi živých nevráti.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov