V druhom diele sme tieto info rozšírili o spôsob, ako hľadať ideálnu stopu. Tretí diel sa venoval technike brzdenia a bodom brzdenia na trati. Po nich nasledoval logicky nadväzujúci diel vysvetľujúci prečo na okruhu jazdiť s chladnou hlavou a zdravým úsudkom odhadu svojich možností a schopností. Prvými štyrmi dielmi som výhercov sprevádzal ako inštruktor ja. Pre piaty diel však dostal priestor niekto, kto sa tejto práci venuje častejšie, profesionálne a má aj profesionálnu pretekársku históriu. Chcel som tiež spropagovať ďalšiu vymoženosť. Nielen, že na okruhu môžete jazdiť vlastným autom, autom požičaným z okruhu, že v aute môžete mať jedného spolujazdca vpredu...

Okruhová škola - čo to je a kto ju robí?

Vrcholom výučby a tréningu je profesionálny tréner, alebo dnes moderne povedané kouč. Za relatívne nenáročné peniaze je tu možnosť absolvovať program Okruhová škola. Tú je možné absolvovať na vašom aute, alebo na prenajatej mašine. Zásadný rozdiel je v tom, že tréner okruhového jazdenia je priamo s vami v aute. A práve téma Okruhová škola, teda výučba, ako jazdiť na okruhu pod vedením profesionálneho inštruktora (v tomto prípade Lea Hrobáreka), je téma posledného dielu seriálu OMV MaxxMotion Preformance Fuels, nami v skratke nazývaného aj MaxxSport. Vo videu nižšie je krátky report z takého popoludnia a tiež rozhovor s trénerom o tom, pre koho a za akých podmienok je tento program vhodný.