Škoda nenecháva nič na náhode a rozširuje ultrarýchlo rastúci segment vozidiel SUV. Tentokrát nás láka štúdiou Škoda Vision X, a teda mestským crossoverom/SUV. Predstavia ju už onedlho v Ženeve 2018 a pôjde príkladom pre tretie SUV značky po boku Karoqu a Kodiaqu. Navyše, štúdia je hybridom a rozvíja súčasný dizajnový jazyk mladoboleslavskej tradičnej značky. 

MODERNIZOVANÁ ŠKODA FABIA UŽ ONEDLHO V ŽENEVE

MODERNIZOVANÁ ŠKODA FABIA UŽ ONEDLHO V ...

Mladoboleslavská Škoda potvrdila príchod výrazne modernizovaného zástupcu segmentu B. Ako bude nová Škoda Fabia vyzerať? ...

18. 01.
ŠKODA DOSIAHLA REKORDNÉ PREDAJE! KTORÝ TYP JE NAJPREDÁVANEJŠÍ?

ŠKODA DOSIAHLA REKORDNÉ PREDAJE! KTORÝ ...

Škode sa darí najviac za posledných jedenásť rokov. V roku 2017 zaznamenala na Slovensku 18 907 registrovaných nových ...

11. 01.

Ďalší parťák do mestskej džungle

Rozširovanie segmentu SUV je pre Škodu veľmi dôležitým krokom. Majú ho zakomponovaný aj do interného dokumentu Strategie ŠKODA 2025. Preto nečudo, že prichádzajú so štúdiou ďalšieho auta na podpätkoch. O Vision X hovoria, že prenáša úspešné prvky súčasných SUV značky do príbuzného segmentu mestských crossoverov. Predstavuje spoločníka pre aktívny životný štýl v „urban“ prostredí. Inšpiráciou pre dizajn bolo tradične remeselné umenie českých sklárov. Štúdia s hybridným pohonom je v laku FlexGreen, ma ostro rezané vzhľadové rysy a obúva 20-palcové kolesá (sériovke sa v meste veľmi nehodia :)). Nechýba moderné a odlišujúce dvojfarebné lakovanie a výrazne nárazníky. 

Nový dizajnový jazyk predstaví Vision X v interiéri. Škoda hovorí aj o zaujímavých svetelných efektoch. Kabíne dominuje široká palubná doska a voľne stojaci displej. Nechýbajú prvky z tradičného brúseného kryštálu. Po boku Karoqu a Kodiaqu chce značka zaujať novú cieľovú skupinu. Pravdepodobne mieri na mladých a aktívnych „mestských“ ľudí, najmä ak sa pozrieme na dizajnové stvárnenie.

Zdroj a foto: Škoda