Vo všetkých troch priložených videách môžete obdivovať zverskú silu, divoké zvuky, alebo komplikovanosť tejto jedinečnej stavby. Fiat Coupé s odmeraným výkonom 940k na kolesách má na kľukovom hriadeli min. o 25% viac, teda asi 1175 k.

Každopádne, každému musí byť jasné, že mať na predku viac než 1000 k je naozaj viac než veľa. Tiež je vám iste jasné, že Fiat nikdy nevyrábal motor, ktorý by takúto porciu výkonu zvládol. Ale Japonci áno a nebolo ich málo. V tomto prípade je medzi prednými kolesami osadený patrične prestavaný twinturbo 6G72 V6 s objemom 3 litre z Mitsubishi 3000GT VR-4. Výkon tohto motora je teraz až 3-4x väčší než mal sériovo. A preto by auto s pohonom len predných kolies bolo absolútne nepoužiteľné. Ale znalcom ozačenie VR-4 iste pripomenie, že sa bavíme o hnacom ústrojenstve nie len s pohonom ale aj s riadením oboch náprav.

Žiadne ďalšie podrobnosti nám zatiaľ známe nie sú. Projekt je asi veľmi čerstvý, takže nie je známa maximálka, šprint na 1/4 míle, ani zrýchlenie. Som si však istý, že o tomto aute ešte budúcu sezónu budeme písať a vy s radosťou a záujmom čítať :)

zdroj: autoblog.com