HELL NRGHELL NRG
HELL NRGHELL NRG
HELL NRGHELL NRG

12.01.2016

Test: Hyundai Tucson 1,6T-GDi

Hyundai Tucson je skutočne VO VŠETKOM LEPŠÍ. Pokiaľ ho reklamný slogan porovnáva s predchodcom ix35. Iste, toto o novej generácii tvrdia všetky automobilky. Nezriedka aj vtedy, keď sa všeobecne vie, že to nie je celkom pravda. No v tomto prípade je to pravda tak, ako len môže byť! Že je to skutočne veľká zmena (chvalabohu k zásadne lepšiemu), hlása už prekrstenie z označenia ix35 vhodného pre kontajner plný tovaru z Ázie na pekné americké chlapské meno Tucson.

 

Slovákom (a možno nie len nám) spôsobuje pri správnej výslovnosti trochu problémy, ale našinec je schopný čítať nesprávne aj jednoduchšie slová, ako Superb, však? :)

Označenie Tucson teraz nepoužil Hyundai prvýkrát. V r2004 medzi nás prišlo jednoduché SUV, ako súrodenec prvej generácie KIA Sportage. Vyrábali ho do r2009. Meno Tucson nie je žiadna umelina, auto sa volá po stredne veľkom meste v USA v štáte Arizona. S príchodom predošlej (teda II. generácie) Hyundai pre Kanadu, USA a Mexiko meno Tucson zachoval. V Európe a Ázii dostalo prednosť ix35. Zásadná zmena mala podčiarknuť zásadné zlepšenia. Dá sa povedať, že aj prišli, čo do vyspelosti konštrukcie a čiastočne aj dizajnu. Spočiatku (2009 - 2011) bol typ ix35 plnohodnotným konkurentom osvedčeným japonským výrobkom ako Toyota RAV4, Honda CR-V, Subaru Forester, Mitsubishi Outlander a Nissan X-Trail. Nástupom niektorých európskych automobiliek s novými typmi ako Škoda Yeti a VW Tiguan sa ix35 stala rýchlo zastaranou. Celé roky na trhu Hyundai dokázal bojovať len skvelou cenou a nadpriemernou výbavou. Bolo dlho zrejmé, že treba novú generáciu. Tá minulý rok konečne prišla a pre Hyundai Motors je to jedno z najdôležitejších áut tohto desaťročia. A je zásadne lepšia, než predchodcovia. No byť lepší než rodičia nestačí. Treba byť lepší než spolužiaci. Aký je Tucson II hodnotený v súvislostiach aktuálnej ponuky mimoriadne nabitej kategórie stredne veľkých SUV?

Osobne mám z Hyundai Tucson v mnohých smeroch veľmi dobrý dojem. Okrem doslova estetického zážitku (v tomto prípade fakt bez ohľadu na farbu) doslova prekvapí slušným továrenským spracovaním a hodnotnými materiálmi vnútri. Schválne, pozrite si detaily interiéru verzie Premium. Aj fotografovi Mirovi sa evidentne páčil, keďže naň urobil snáď dvojnásobok záberov ako býva zvykom. Interiér má prakticky len jednu farbu (naozaj čiernu), nie rôzne odtiene, ktoré ju majú pripomínať. V Hyundai sú hrdí aj na šitie, preto sú dôležitým detailom modré švy sedadiel. Vzadu sa veľmi pohodlne odvezú dvaja vyšší dospeláci, tri decká absolútne bez problémov. Tri detské sedačky to vedľa seba asi neznesie, ale to nie sú veci, ktoré budeme riešiť pri priemernom počte detí v rodinách na Slovensku na úrovni menej než 1,5 dieťaťa. Tieto informácie treba hľadať inde. My naopak veľmi kvitujeme možnosť nastaviť sklon operadiel zadných sedadiel. Pre veľa áut je to stále skôr rarita, než realita. Pritom sa zásadne podpíše pod komfort cestovania na všetky, nie len na dlhé cesty.

Vnútri má Tucson na väčšine miest prekvapivo dobré materiály, slušné spracovanie s dôrazom na detaily, veľmi dobrú ergonómiu a gombíky, ktoré je radosť používať. Úroveň hluku v kabíne je tiež skôr nižšia. V týchto oblastiach ozaj veľmi vydarené auto

V oblasti aktívnej a pasívnej bezpečnosti patrí Tucson za minulý rok pri znova sprísnenom hodnotení k TOP 5 stredne veľkým SUV. Oveľa viac konkurentov má v tejto oblasti za sebou, než pred sebou - slušné.

V Hyundai sa pri návrhu Tucsona II vôbec rozhodli čo najviac zamerať na cestné jazdné výkony a komfort, čo deklaruje len 17 cm svetlá výška a až o 20% tuhšie nastavenie pruženia. Tiež takmer o 3 cm väčší rozchod kolies a o čosi viac než 3 cm väčší rázvor náprav. Riešenia, ktoré prinášajú väčšiu stabilitu vo vyšších rýchlostiach a v zákrutách, no znižujú limitné schopnosti v teréne. O pätinu tuhšie pruženie si ledva všimnete, skôr naopak, v kombinácii s až o 109% väčšou torznou tuhosťou karosérie oceníte jazdu v tomto aute v každej situácii. Na podvozku je navyše automatická funkcia Active Cornering Control. Tá samočinne prenáša hnací moment na zaťažené kolesá v zákrute, čím vytvára podobný efekt, ako diferenciály s vektorovaným rozdeľovaním krútiaceho momentu nápravy. Keďže Tucson má ozaj minimálne športové ambície (dokonca aj v režime sport), deje sa tak jednoduchším a u mnohých výrobcov obľúbeným a oveľa lacnejším spôsobom - pribrzďovaním vnútorného odľahčeného kolesa. Nami testovaný kúsok mal nezvyčajne precitlivenú prevodovku, ktorá nám po vjazde do terénu pri fotení dala viackrát najavo, že sa jej to nepáči a hrozila kritickou poruchou. Preto sme Tucson, napriek snahe, natočiť aj na prekážkach radšej odmietli. No stihli sme aspoň urobiť niekoľko krásnych, až krkolomných foto, ktoré tuhosť karosérie krásne potvrdzujú.

Toto hlásenie nás počas prvej skúšky mimo ciest viackrát odradilo testovať limitné schopnosti Tucsona v teréne.

Celkovo je Tucson veľmi vydarenou alternatívou k novej generácii konkurentov medzičasom snáď už od každej automobilky na svete. V tomto segmente, ktorý ide ako teplé rožky, chce byť úplne každý. Bodovať sa tu dá buď cenou, funkciami - výbavou - komfortom, alebo imidžom. Tretí faktor Hyundai vďaka podpriemernosti ix35 nemá. V oblasti funkcií a výbavy je to také sladkokyslé. Tucson má viacero skvelých riešení (miestom vnútri, odkladacími priestormi, rovným dnom kufra, nastaviteľnými opierkami aj zadných sedadiel, akustickým komfortom, neprítomnosťou Start/Stop systému, plnohodnotnou rezervou, automaticky otváranými zadnými dverami bez dotyku, systémami pre rozbeh a schádzanie prudkých kopcov a slušnou výbavou aktívnych prvkov bezpečnosti).

Na druhej strane však neponúkne fullLED svetlá (xenónové diaľkové svetlá sú podpriemerné), nemá ani len funkciu automatických diaľkových svetiel, chýba automatický dobeh všetkých okien, audiosystém je vhodnejší pre hovorené slovo než hudbu, režim Sport nie je tak ostrý ako by mohol byť, naopak parkovací asistent je akčnejší, než by bolo vhodné. A tieto veci zamrzia, lebo to vie Hyundai Motors lepšie. Schopnosti v teréne veľmi rozpitvávať nemá zmysel, preto ich v záverečnom hodnotení nespomínam. Takmer nik ich nepotrebuje a nevyužije. Mne je Tucson veľmi sympatický a s cenami to až na špičkové verzie nie je prehnané, skôr naopak. Pre dennú potrebu určite veľmi vhodná voľba, ktorá vás pre nízky záujem zlodejov aj v noci nechá pokojne spávať.

 

Hyundai Tuscon 1,6 T-GDi (2015)

 

Cenník modelov Hyundai Tuscon  platný na Slovensku.

 

PLUSY:
 

+ ohromný medzigeneračný skok,
+ dizajn, štýl,
+ miesto vzadu,
+ nastaviteľné operadlá vzadu,
+ nemá štart stop,
+ akustický komfort vnútri,
+ celkové spracovanie,
+ materiály vnútri,
+ aktívna a pasívna bezpečnosť,
+ plnohodnotná rezerva,
+ pestrá paleta motorov,
+ dynamika 1,6 T-GDi,
+ podvozok (komfort a vedenie stopy),
+ zásadne väčšia tuhosť karosérie než ix35,
+ 5-te dvere otvorí kľúč po 3 sec. sám,
+ autohold automatu,
+ systém zjazdu z ostrého kopca v teréne HDC,
+ medzinápravová uzávierka.
 

     

MÍNUSY:

- auto dobeh okien má len vodič,
- nemožno otvoriť okná diaľkovo,
- diaľkové svetlá sú len halogénové,
- chýba automatické prepínanie diaľkových,
- LED stretávačky svietia podpriemerne,
- audiosystém hodný len pre hovorené slovo,
- pomalá 7 DCT prevodovka,
- medzinápravová prevodovka citlivá pre terén,
- svetlá výška len 17 cm,
- jednoduchý pohon 4x4,
- režim Sport zmení auto veľmi málo,
- parkovací asistent posiela kolesá na obrubník,
- reálna spotreba 9,1 l / 100 km.

 
 

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi

rok výroby 2015

Motor:

zážihový radový 4-valec prepĺňaný turbodúchadlom, uložený vpredu naprieč, priame vstrekovanie paliva, objem 1591 cm3, 4-ventily na valec, rozvod DOHC, kompresný pomer 10:1, max. výkon 130 kW (177 k) /5 500 ot, max. krútiaci moment 265 Nm / 1 500 - 4 500 ot, litrový výkon 81,25 kW (105,6 k) / l, emisná trieda Euro 6.

Pohon:

7-stupňová dvojspojková automatická prevodovka, pohon všetkých štyroch kolies 4x4. 

Podvozok:

nezávislé zavesenie kolies na oboch nápravách, vpredu McPherson, vzadu viacprvkové zavesenie, kotúčové brzdy, v predu s vnútorným chladením, elektronické systémy podvozka: ABS, ATCC, ESP, AEB, BSD, LKAS, SBL, hrebeňové riadenie s elektrickým posilňovačom,

Kolesá:

215/70 R16, 225/60 R17, 245/45 R19

Rozmery a hmotnosti:

d x š x v - 4475 x 1850 x 1855 mm, objem kufra - 513 l / 1478 l,, rázvor 2 670 mm, pohotovostná hmotnosť - 1534 kg (bez vodiča), kombinovaná spotreba – 9,2 l/100 km (výrobca), objem nárdže 62 l, výkonová hmotnosť 11,8 kg/kW.

Dynamické parametre:

max. rýchlosť - 201 km/h,
zrýchlenie z 0 na 100 km/h - 9,1 s

Cena:

Základná verzia 1,6 GDI 132 k - 20 490 €,
Testovaná verzia 1.6 T-GDi  177 k - 29 290 €.

František HANZEL Komentár redakcie: František HANZEL

Trh s SUV akejkoľvek veľkosti je ohromne bohatý až presýtený. Preto bol aj Hyundai nútený zapracovať na svojej ix35 a urobil to až tak, že nástupca musel dostať iné meno. Musím uznať, že v prípade toho, na čo je primárne určený, teda jazdy po asfaltových cestách, sa mu Tucson podaril. Ak sa však vyberiete do terénu, bude vás okrem pneumatík a malej svetlej výšky limitovať aj systém pohonu 4x4, ktorý sa po pár prehrabnutiach prehreje a vy máte minimálne pol hodinku pauzu. Je to škoda, keďže si Tucson vozí aj plnohodnotnú rezervu, čo by sa v teréne mohlo hodiť. Na druhej strane však ponúkne pohodlie a cestujúcich na zadných sedadlách určite poteší nastaviteľné delené operadlo. Ak máte radi motor svojho auta, Tucson vás nadchne absenciou štart/stop systému. Naopak, motor vás nepoteší svojou spotrebou a dvojspojková prevodovka zasa nie práve expresnou rýchlosťou. Neuchváti vás ani pre Hyundai typicky malá zmena v režime Sport. Tucson však bude aj tak slúžiť najmä ako rodinné auto, do ktorého sa netreba moc zohýnať a túto úlohu zvládne s prehľadom.




SÚŤAŽ: Súťaž o AKU vŕtačku Starline za 65 €

AKU vŕtačka Starline za 65 € Chcem súťažiť


DISKUSIA K ČLÁNKU - VYJADRITE AJ VY SVOJ NÁZOR

Prihláste sa, ak máte konto na TopSpeed.sk.

12.01.16 10:31 | Clippy

299

87

Celkom vydarené auto, ale tie predné svetlá sú absolútne odfláknuté. Priplatíte si za LED svetlá a diaľkové máte stále klasické halogény (to už v moderných autách nemá podľa mňa čo robiť, a duplom v najvyššej výbave). To, že slabý svetelný výkon tých LED svetiel kritizujú asi všetci novinári už radšej nekomentujem. Takto zanedbať jedinú vec, ktorá vám umožňuje jazdiť aj v noci je trošku zvláštne, najmä v dobe rôznych matrix LEDs a iných vychytávok.
Jazdím na: Audi RS4 B8 Avant Nogaro

odpovedať

17 | 0

12.01.16 12:51 | Kozy9
Pekne mi teraz sadol tento test, minule sme sa s kamošom bavili že má záujem, ale o 2,0 CRDi tiež v automate. Ale keď vidím čo sa stalo s automatom pri Vašom teste tak neviem. Ale si myslím že to môže byť len tým že je to v podstate ešte nové surové auto. Stalo sa Vám to už niekedy pri testoch?

odpovedať

1 | 1

12.01.16 19:51 | 07matto07
pozri si Chválov test, tam tomu dal zabrať toľko že som len kukal čo to všetko zvládne a vypísalo mu to až na konci tripu
Jazdím na: Opel Astra Combi, Mercedes Vito, Mazda 121

odpovedať

5 | 1

12.01.16 20:42 | MaroS TopSpeed.sk

2719

91

Skôr si to až na konci všimol, my sme radšej neriskovali... Terén zvládne, viď naše foto :)
Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), BMW 318ti (E36)

odpovedať

1 | 2

14.01.16 14:20 | Krakatau

83

81

Kozy9: 2,0 CRDi má 6-stupňový automat, nie 7-stupňovú dvojspojku. Mal som možnosť vyskúšať a vzhľadom na kategóriu a využitie auta jej nebolo čo vytknúť.
Jazdím na: Toyota Avensis SW 2.0 VVT-i

odpovedať

1 | 0

14.01.16 20:56 | blake

11

60

nechcem byt zly ale tak prevodovka a celkovo system 4x4 by nemal dat o sebe vediet a duplom u noveho auta ze tam je a ma fungovat pri spravnom zaobchadzani bez problemov toto tu mi pride ako vtip s nazvom 4x4, plus intros tak ako vravi Maros je velmi aziisky citit to moc .... tak ci onak uznavam korejcov za ich posun vpred v kazdej oblasti uz to niesu hrkalky zpred 15 rokov na ktore sa nedalo pozriet ;)a mimochodom H Genesis sedan je velmi solidne a pekne auto s ktorym by som nemal problem jazdit

odpovedať

2 | 0

12.01.16 14:43 | Kpt. Silver

88

87

Auto pekne zvonka a nevadi mi ani vnutorny dizajn. Vadia tie svetla a hlavne 4x4, ktore nie je prave dokonale. Dobre kosele inak, vidim ze pripomienku kolegu ste vzali vazne, zas netreba to prehanat... Drahe auto s vysokou spotrebou. Radsej by som vzal Mazdu 5 v benzine s manualom, alebo Nissan Kaskaj /nezvladol som to napisat spravne/ v nafte, zdaju sa mi take poctivejsie urobene. Obidva som skusal a najma Mazda skvele riadenie a podvozok.
Jazdím na: Citroen C4, Isuzu Pajero 3,2 Mitsu

odpovedať

9 | 2

12.01.16 15:23 | ....
auto je to pekné z vonka aj z vnútra ale trocha mi uniká podstata jeho kúpy má to mizerné 4x4 malú svetlú výšku k chate ma to neodnesie s oveľa lepším pocitom ako niaký kombík prečo potom priplácať cca 5000€ navyše oproti i30ke? ktorá bude o dosť úspornejšia a aj lepšia na ceste :) ..... ale rozumiem pred panelákom SUV vipadá lepšie nech to stojí čo chce

odpovedať

0 | 0

12.01.16 15:42 | fayn

173

70

ved do esúvé sa predsa dobre nastupujeeee a mas dobryyyy vyyyhlad... alias trapne dovody ktore vymysli vlastnik suv aby nemusel priznat ze to ma na honenie ega.

odpovedať

11 | 16

12.01.16 17:06 | Kpt. Silver

88

87

Pozeras sa na to len vlastnym pohladom. Na honenie ega su uplne ine SUV. Mne by nevadilo SUV v benzine a len s prednym nahonom, lebo skutocne je z neho ovela lepsi vyhlad ako z klasiky a napr. ak mas problem s chrbtom ako ja alebo si vyssi ako 190 cm, ovela lepsie, resp. prijemnejsie sa ti nastupuje aj vystupuje, lahsie sa ti davaju deti do detskych sedaciek a mozno vozis velmi starych rodicov po lekaroch a mam dojem, ze vyssie SUV je aj v pripade narazu na tom relat. lepsie.
Jazdím na: Citroen C4, Isuzu Pajero 3,2 Mitsu

odpovedať

16 | 3

12.01.16 17:22 | ....
isto máš pravdu na hladkanie ega sú iné mašiny ale tie sú aj cenovo niekde inde.... ja tieto SUV beriem skor ako auta pre ľudí z nižšej cenovej čo na prémiu nemajú a chcú sa ukazovať že tých 25-30 000€ na to majú tie autá rad radom majú úbohe 4X4 a keď to auto chceš kvoli pohonu ides do forestru napríklad nie do týchto lešteniek.... čo sa týka nastupovania fajn beriem ale 99% ludí tie autá kvoli tomu nekupuje a keď máš vela deti a máš taky problém sa zohybat možes kúpit nieaké MPV je ich kopec to iste starý ľudia.... nemám nič proti SUV ale proti funkčným suv nie leštenkam ktore ti akurát cicajú viac nafty z nádrže

odpovedať

0 | 0

12.01.16 19:05 | , . , . ... , , , ...
Daj sa liečit, jediny kto tu ma komplex si ty, nechaj žit a nestaraj sa do druhych, ty ego.

odpovedať

0 | 0

13.01.16 13:04 | Liooo
Na honenie ega mas bmw, audi a mercedes...

odpovedať

0 | 0

13.01.16 13:05 | Liooo
resp. na malomestiactvo Slovakom tak vlastne....

odpovedať

0 | 0

12.01.16 17:15 | MeCK

25

86

Nemyslím si, že Tucsonom si niekto bude "honiť" ego .....
Jazdím na: Volkswagen Passat B6, Citroen Berlingo

odpovedať

13 | 0

13.01.16 08:12 | KEKO535

480

78

Ja neviem co koho do toho, ake si kto kupi auto? Je niekde napisane ake auto mozem mat? Snad je moja osobna vec na com sa vozim nie? Alebo sa mame pytat teba co si mam a co si nemam kupit? moje peniaze a aj keby som si kupil Hummer tak nemas ziadne pravo mi hovorit, ze to je hlupost. Ekologiu a podobne veci mi nespominaj, lebo 98% ovzdusia nenicia auta. K tomu EGU...takze aj ten co ma kabriolet si nieco dokazuje? Aj ten co ma BMW M3 si nieco dokazuje? Podla teba si kazdy nieco dokazuje, lebo nema auto podla teba?...si trapny nehnevaj sa.
Jazdím na: Mercedes W204

odpovedať

19 | 2

13.01.16 12:09 | ......
nepochopil si ma išlo o to že ľuďom už j*be z týchto srackovych SUV a kupujú to hlavne kvôli tomu aby nezaostali za susedom..... hummer m3 kabrio ale aj Suv ktoré dávajú zmyslel nič proti nim nemám a mám tie autá rád..... ide o to že ľudia sa idú zbláznit z áut ktoré nemajú žiadny význam ty vieš lepšie predpokladám určite máš taký kúsok doma ;-) zastávas si ľudskú hlúposť to je ale len môj názor

odpovedať

0 | 0

13.01.16 13:37 | KEKO535

480

78

Predstav si, ze nemam SUV, nemal som SUV a ani nebudem mat SUV. Takze si mimo. A pisem este raz, ze kazdeho osobna vec ake si kupi auto. Nie ja a nie ty platis, splacas. Ked chce niekto SUV tak je to jeho vec. Ja som zastaval ludsku hlupost? :)) Hlavna vec, ze ty kazdeho mas za hlupaka, lebo ma SUV. Len aby si si za par rokov nekupil aj ty SUV na stare kolena....
Jazdím na: Mercedes W204

odpovedať

11 | 0

12.01.16 15:45 | asztec
Nemám veľmi rád ten kórejský dizajn, skôr by som dal prednosť nejakému japonskému konkurentovi

odpovedať

0 | 0

12.01.16 17:22 | Tuko
Toto je myslene ako konkurent tiguanu, x3 ky sportage? Ci jak? Keby je za 15 tisic vo ,,fullke'' tak to vobec neni taka tragedia

odpovedať

0 | 0

12.01.16 17:50 | Lackey

45

60

Nedavno sa mi podarilo vidiet zaparkovane na sidliskovom parkovisku vedla seba 5 ks SUV: novy Tucson, Sportage, X3, Qashqai, ix35. (asi vrana k vrane...)
Odkrokoval som ten usek a na rovnakej sirke parkoviska obdiaľ stalo 7 kusov aut strednej a malej triedy.
SUV ja naozaj asi tá "najrozumnejsia" kategoria aut do slovenskych miest :-(

Tucson možno má ľúbivý design, ale ten čo tam parkoval, bol kol-dokola od prahov až po strechu zablateny, takým tým prašným blatom z posypaných ciest, takze prakticky design to asi nie je :-(



odpovedať

4 | 1

12.01.16 17:55 | zavo
Vacsinu chyb iX35-ky co popisujete vo videu sa tyka pred faceliftovej verzie. Prave podvozok bol po FL kompletne prepracovany. Ja osobne by som uz auto, ktore pride na trh ako nova generacia a je ako sa hovori kompletne navrhnute od podlahy uz nekupil. Asi to najma plati pre azijske znacky, ale prave oni robia najvacie generacne skoky. Pockal by som si 2-3 roky na FL.
Jazdím na: Mazda , Škoda , Seat

odpovedať

5 | 0

12.01.16 18:41 | Miko
presne ix35 po facelifte, resp. posledna sarza ix35 co bezala na linke spolu s faceliftom (maju rovnaku techniku, podpvozky, tlmice, naladenie aj 4x4 zo sportage) nebolo prave zle - za tie prachy. Vies kolko ludi si kupuje SantaFe, Sorento, Landcruiser aj ked by mali napr. na 4 krouzk pro teplousky uplne v pohode. Toto je auto pre ludi. Nie pre honenie ega. Napr. na mojej ix35 som bol v takom terene ze ani slavne Yeti to nedalo (jasne mal som lepsie gumy a nie slicky ako manik na Yeti - lebo podla jeho vlastnych slov gumy su drahe ...

odpovedať

0 | 0

12.01.16 18:14 | Mirek

18

57

Celkem pěkný test, ale osobně bych vynechal část věnující se offroadovým vlastnostem a ani bych je takto nevzpomínal.

http://garaz.dennikn.sk/?video=hyundai-tucson-presiel-tazkou-skuskou-na-korzike
Jazdím na: Ford Focus Titanium 1,6 EcoBoost

odpovedať

1 | 0

12.01.16 18:35 | MaroS TopSpeed.sk

2719

91

Mirek, že Tucson nejaký stredne ťažký terén zvládne je zrejmé z našich foto (viď galéria vyššie). No keď sme si všimli kritickú chybovú hlášku po druhýkrát, radšej sme v teréne prestali jazdiť (fotenie a filmovanie neprebieha v jeden deň). Spomínaný videotest sme videli, aj tam sa spomína rovnaká chyba (aj keď len okrajovo na cca 10:15 min - ide o to isté auto), lebo si ju všimol asi neskoro... Mohli sme riskovať tiež, no nestálo nám to za to. Je dosť možné, že je to chyba konkrétneho kusu.
Jazdím na: BMW M3 (E92), Mercedes SLK350 (R171), BMW 318ti (E36)

odpovedať

3 | 1

12.01.16 18:42 | Mirek

18

57

Nechtěl jsem to rozebírat do podrobností, ale to jsem měl na mysli, že to může být vada konkretního auta a proto bych to takto neprezentoval. Původně jsem chtěl napsat, že se jistě jedná o stejný kus, ale nechtěl jsem si hrát na věštce ze skleněné koule.
Jazdím na: Ford Focus Titanium 1,6 EcoBoost

odpovedať

1 | 0

12.01.16 18:58 | Kpt. Silver

88

87

Je spravne, ze to chlapi nevystrihli a je jedno ze to je chyba konkretneho kusu, alebo to mozno ma tak byt. Som rad, ze sa testy nemanipuluju a nech Vam to dlho vydrzi.
Jazdím na: Citroen C4, Isuzu Pajero 3,2 Mitsu

odpovedať

6 | 0

12.01.16 18:57 | Mirek

18

57

Ještě drobnost, co se týče bederní opěrky, například Focus takovou má.
http://www.topspeed.sk/test-modernizovany-ford-focus-1-5-ecoboost-iii-generacie/9113
Jazdím na: Ford Focus Titanium 1,6 EcoBoost

odpovedať

1 | 0

12.01.16 19:39 | Tango030

58

74

Nerozumiem ako mám chápať to prehriatie pri hrabaní.To akože nemyslím teraz ťažký terén,pojdem do zasneženého kopca a po jednom km ma to odstaví alebo čo???
Jazdím na: Ford

odpovedať

0 | 0

12.01.16 21:40 | Marek 1997

16

80

Veľmi dobrý test aj keď na vaše pomery trochu krátky. Tucson sa na našom trhu dobre zabehol, vidím ich na to ako krátko sa predávajú veľmi veľa. Po dizajne je iste ucelenejší ako brat zo Žiliny.
Škoda toho podvozka a najmä LED svetiel. Svietia naozaj biedne, či ž predné alebo aj zadné. o diaľkových alebo LED smerovkách ani chýru ani slychu...
Ja osobne by som si ho nekúpil keďže o pár mesiacov bude na každom rohu a stane sa z neho neviditeľné auto napriek dobrému dizajnu ktorý sa nám však rýchlo opozerá.
Jazdím na: Audi A3 1.9 TDI 2004

odpovedať

5 | 2

13.01.16 14:47 | johan
ano a preto si si kupil A3-jku, aby si vynikal :D :D

odpovedať

0 | 0

13.01.16 18:25 | Kpt. Silver

88

87

Narast vozidiel SUV . Porovnanie rokov

http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/379718-vodici-presadaju-do-velkych-suv-vozid...
Jazdím na: Citroen C4, Isuzu Pajero 3,2 Mitsu

odpovedať

2 | 0

14.01.16 15:45 | golA
cenu tomu rypli riadnu v stvorkolke,hnet ma presla chut...

odpovedať

0 | 0

15.01.16 12:36 | Miko
jj za plnku Tucson mas plnku cx-5, plnku Outlander, plnku rav4 - hovorim o najsilnejsich diesloch z ponuku a tieto auta su podstatne vacsie ako Tucson.
P.S.: Ak ste videli niekto uz novy cennik novej Sportage tak ta sa taha cenou uz podstatne dalej ...

odpovedať

0 | 0

15.01.16 17:19 | Kpt. Silver

88

87

Sme zhanali auto pre syna a boli sme pozriet aj Kia, sme boli prekvapeni, ake ceny tam na nas vybalili, Kia sla velmi hore cenou. Mali sme zaujem o Carens, smutny koniec to malo...
Jazdím na: Citroen C4, Isuzu Pajero 3,2 Mitsu

odpovedať

5 | 0

18.01.16 08:09 | *pt*

52

72

smutny pre koho?
Jazdím na: Volkswagen Polo GTI

odpovedať

0 | 0

18.01.16 11:24 | Kpt. Silver

88

87

Asi pre nas vzhladom na vysoke ceny Carens.
Jazdím na: Citroen C4, Isuzu Pajero 3,2 Mitsu

odpovedať

0 | 0

18.01.16 09:53 | erica
No tu novu Kiu tu vydim denne v okoli Ziliny aj zvnutra som to pozeral teda nic moc a to su modely ktore jazdia v naj vybave,a ked uvidi clovek ten novy cennik co model tak cena brutalne hore,a napisu hned akcia velka zlava a cena vysplhana na 30tisic,umelci...

odpovedať

0 | 0

17.01.16 19:07 | petrolejko
super test. ste si to museli uzit tu jazdu .. hladam nieco taketo nejaky 4x4 za dobru cenu. skoreaj asi nejaku jazdenu uz nech mi neni luto sa na tom opustat sa

odpovedať

0 | 0


CarFans Párty 2016