Dopyt po autách Aston Martin značne klesol. Automobilka zažíva ťažké časy. Svetielkom nádeje je príchod Lawrenca Strolla, s ktorým prišlo aj 240 miliónov dolárov a teraz vlastní takmer 20% značky. Výbornou správou je aj angažovanie Tobiasa Moersateraz už bývalého šéfa Mercedes-AMG, ktorý nahradí Andyho Palmera na pozícii šéfa Astonu. Tam sa však dobré správy končia. Keďže nie je dopyt, Aston obmedzuje výrobu svojich áut. Následkom toho príde o prácu až takmer 500 ľudí, čo tvorí približne 1/5 všetkých zamestnancov značky. Novými opatreniami, akými je aj skresanie pracovných miest, chce automobilka ušetriť okolo 30 miliónov libier.

Aston Martin DBX

DBX má „spasiť“ Aston Martin

Vo vyhlásení Astonu Martin uviedli, že: „plán si vyžaduje zásadný reštart, čo zahŕňa aj plánovanú redukciu výroby na vyváženie ponuky a dopytu.“ Ďalej sa uvádza, že prvé SUV značky, DBX, príde k zákazníkom už v lete a dodávky sa neoneskoria. Kniha objednávok je vraj veľmi nabitá a aj preto vkladá Aston do DBX veľké nádeje. Na druhej strane, je smutné, že tradičný výrobca superšportov sa musí spoliehať na predaje DBX. Hold, žijeme v dobe SUV.