Ochrana dospelých

Pri čelnom náraze s prekrytím mali o stupeň horšiu známku len spodné časti nôh, na vodičovej strane pravá a na spolujazdcovej ľavá (pravdepodobne od stredového tunelu). Pri čelnom náraze bez prekrytia mali rovnakú známku len trup vodiča a zadného spolujazdca. Výsledok 97 % je však absolútne skvelý.

Ochrana detí

V tejto kategórii získalo nové BMW radu 3 87 %, čo je taktiež veľmi slušný výsledok. Pri čelnom náraze mal o stupeň horšiu známku len krk figuríny mladšieho, 6-ročného dieťaťa. Figurína staršieho, 10-ročného dieťaťa, rovnako aj pri bočnom náraze obe figuríny, vykazovali najlepšie hodnotenia a „čísla“ zostali v zelených poliach.

Ochrana chodcov

Aj tu si nová 3-ka viedla dobre. Za túto kategóriu získala 87 %. Pri náraze chodca pre neho predný nárazník nepredstavuje vysoké riziko zranenia, rovnako ani kapota nie. Problémom je len úzky pás nad prednou maskou a opäť A-stĺpiky.

Asistenčné systémy

Systém núdzového brzdenia fungoval spoľahlivo, rozoznal chodca aj cyklistu. Dokázal brzdiť a zabrániť alebo zmierniť následky nehody pri mestskej aj vyššej rýchlosti. V tejto kategórii si tak nová trojka pripísala 76 % a celkový výsledok 5 hviezdičiek je tak zaslúžených.