DA Motorsport postavili projekt "900 hp Turbo M3 Project" ešte v marci roku 2003. Vtedy dokázali vďaka svojim úpravám vytlačiť 700 koní na zotrvačníku. To všetko pri použití turbodúchadla Garrett GT30/40. Neskôr prišla na rád jeho výmena za väčší exemplár tiež od Garrett-u model GT42/51R, ktorého hriadeľ je uložený na gulôčkových ložiskách. Väčšie turbo = viac stlačeného vzduchu a teda koniec koncov aj viac výkonu. Pri pretlaku 2,06 bar dosiahli na kľuke 900 koní a 1000 Nm. Dnes už motor dosahuje reálnych 1000 koní a viac ako 1050 Nm.

Zoznam komponentov a úprav:

 

Motor:

 

BMW S50B32 blok
kované piesty s nižšou kompresiou
kované ojnice
na mieru vyrábané lícované ojničné skrutky
Schrick ventilové pružiny (vnútorné aj vonkajšie)
Schrick titánové poistné krúžky
custom made hlavové skrutky

 

Turbodúchadlo:

 

Garrett GT42/51R (800-1,000 hp depending on the compressor wheel)
gulôčkové ložiská
custom made potrubné vedenie chladiacej kvapaliny(voda) a oleja
custom made príruba na turbínovej skrini
custom made V-Band
50mm wastegate

 

Výfukový systém:

 

Vlastná výroba: materiál antikorová oceľ, pozvárané s potrubí viacerých dĺžok a priemerov
keramický povlak na zbernom potrubí
tepelná izolácia tremopáskou
odstránený katalyzátor
odstránené rezonátory
2x80mm priame výfukové potrubie až po koncové tlmiče vlastnej výroby
110mm dump pipe, príruba vlastnej výroby

 

Intercooler:

 

air/air intercooler ( vzduch-vzduch)
potrubie vlastnej výroby
externý obstrek vodou

 

Sacie potrubie:

 

vlastná výroba (objem nádoby 1,8 l)
cold air intake
vzduchový filter BMC Formula 1

 

Palivový systém:

 

3 x Bosch Motorsport palivové čerpadlá
palivová nádrž v kufri
robustnejšie regulátory tlaku paliva
1,000 cc Delphi vstrekovače
upravená lisťa rozvodu paliva
pomedené palivové vedenie - trubky