Pri pohľade na exteriér si môžeme všimnúť nový predný nárazník. Zadná časť sa skoro vôbec nezmenila, akurát difúzor by mal byť o niečo väčší. Niektoré časti karosérie majú matnú titánovú farbu a spolu s modrým lakom Ascari tvoria dobrú kombináciu. Za zmienku stoja aj 20 palcové kolesá a čierne/červené brzdové strmene. Vo vnútri nájdeme športové sedadlá prešívané modrou niťou a karbónové doplnky.

Audi RS Q3 performance

Audi RS Q3 performance má väčší výkon a upravený software prevodovky. Vďaka tomu dá stovku za 4,4 sekundy.

Najviac zmien sa odohralo pod kapotou

2,5-litrový päťvalec TFSI má 367 koní a 465 Nm. Vďaka nárastu výkonu o 27 koní a vyššiemu krútiacemu momentu o 15 Nm zrýchli RS Q3 performance na stovku za 4,4 sekundy. To je o 0,4 menej, ako u „obyčajnej“ RS Q3. Zväčšila sa aj maximálna rýchlosť na 270 km/h. Priemerná spotreba má byť 8,6 l/100 km. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Zlepšenie dynamiky má na svedomí aj nový software sedemstupňovej dvojspojkovej automatickej prevodovky S tronic. Štandardom je pohon všetkých štyroch kolies, za príplatok bude možné objednať adaptívne tlmiče. Na záver môžeme dodať, že RS Q3 performance sa dá v Nemecku už objednať a cena začína na 61 000 €.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: motor1