Predná maska mierne zmenila svoj tvar. Nový je aj nárazník, v ktorom zmenili postavenie hmlovky.

Predná maska mierne zmenila svoj tvar. Nový je aj nárazník, v ktorom zmenili postavenie hmlovky.

Špecifikácie pre európsky trh výrobca odhalí neskôr. Zatiaľ máme k dispozícii detaily ASX pre Ameriku, kde sa predáva pod menom Outlander Sport. Úpravy postihli najmä prednú časť, ktorej dominuje atraktívna maska. Jej vzhľad sa zmenil z lichobežníka na akýsi šesťuholník. Predné svetlomety nezmenili. To sa nedá povedať o hmlovkách, ktoré zapracovali do obnoveného nárazníka. Ide naozaj o veľmi ľahký dizajn, ktorý si neskúsený okoloidúci ani nevšimne. ASX bude mať viac pochrómovaných doplnkov, ktoré sa v USA používajú vo všeobecnosti častejšie. V Európe teda veľa lesklých vecí nečakajme.

Trochu nudný facelift je doplnený rozšírením ponuky motorov. 85 kW turbodiesel preberá ASX z Lancera.
Prepracované ASX má aj nový zadný nárazník a mierne pozmenené zadné svetlá.

Prepracované ASX má aj nový zadný nárazník a mierne pozmenené zadné svetlá.

Interiér získal prepracovanú strednú konzolu a nové textílie. Ďalšou a poslednou zmenou vo vnútri je nové tlačidlo na ovládanie pohonu všetkých kolies. V Mitsubishi pre lepšie jazdné vlastnosti prepracovali zavesenie zadnej nápravy. Myslím si, že celý facelift vznikol kvôli zaradeniu slabšej verzie turbodieselového motora 1,8 DI-D s výkonom 85 kW (116 k) do ponuky ASX. Túto verziu motora využíva Lancer. Aby jednoducho nešlo o obyčajné rozšírenie ponuky motorov, pridal výrobca niekoľko dizajnových zmien. V ponuke aj naďalej ostáva rovnaký vznetový motor s výkonom 110 kW (150 k) a benzínový agregát 1,6 MIVEC s 86 kW (117 k). V Európe sa faceliftované ASX začne predávať až na jeseň tohto roku. Európske špecifikácie zverejnia neskôr.

Takto vyzerá pôvodné ASX. Pozorne hľadajte zmeny.

Takto vyzerá pôvodné ASX. Pozorne hľadajte zmeny.