Verejnosť začala byť po rekorde na najdlhšom a najťažsom okruhu sveta zvedavá a pýtala sa, či sa dočkáme viacerých podobných modelov. Nuž, asi nie. Teda aspoň nie v najbližšej dobe. To je ozaj dosť relatívny pojem. NSX a Civic TypeR sú iba okrajovou záležitosťou a výnimkou. Stratégia Hondy uprednostňuje miesto športového vzhľadu a chovania automobilu viac praktickosť. „Snažíme sa vyvinúť čo najmenšie pohonné jednotky, aby zaberali málo miesta a zároveň chceme dosiahnuť maximálneho priestoru pre vodiča a spolujazdca. Také sú naše základné princípy. Výborný výhľad posádky z vozidla prevyšuje nad všetkým. Náš dizajn sa momentálne trochu líši od konkurentov. Niektorí výrobcovia sa snažia zájsť do extrémov a vytvárajú ostrý a dynamický vzhľad, no naše princípy, ktoré sú potvrdené našimi zákazníkmi, sú zamerané na moderné trendy a viditeľnosť. Týmto spôsobom Honda uvažuje a v žiadnom prípade od neho neustúpi,“ povedal Iwamura.

Stačí sa ale pozrieť na dizajn nového Civicu a nejeden by ho označil za ostrý a dynamický. Navyše, práve Civic TypeR by mal byť aj v ostrej verzii stále praktický, tak ako obyčajná verzia. Ponúkne veľký kufor, dostatok miesta na predných sedadlách, dobrú variabilitu aj vďaka veľmi skvelým zadným sedadlám Magic Seat. Problém bude teda zrejme niekde inde... :(

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov