Benzín a manuál. Najjednoduchšia a najlacnejšia kombinácia techniky, ktorá novej veľkej Pande až doteraz chýbala. Spočiatku ste si ju totiž mohli kúpiť len s hybridom s výkonom 110 koní (od 18 490 eur) alebo čisto elektrické prevedenie naladené na 113 koní (od 24 490 eur).

Novinka sa obíde bez elektrifikácie, budete sa však musieť zmieriť s nepatrne nižším maximálnym výkonom. Jedna-dvojka v tomto prípade produkuje 101 koní, najvyšší krútiaci moment 205 newtonmetrov, ktorý preberá šesťstupňová manuálna prevodovka.

Solídna dynamika

Auto dokáže s touto výbavou akcelerovať z miesta na stovku za 10,6 sekundy a rozbehnúť sa na maximálnu rýchlosť 160 kilometrov za hodinu. Výrobca uvádza priemernú spotrebu 5,7 litra na 100 km.

Podobne ako v prípade doteraz predávaných verzií, aj čistý benzín bude dostupný v troch výbavách s identickým odstupňovaním – Pop, Icon a La Prima. Na detaily o slovenských cenách a čo všetko budú obsahovať jednotlivé prevedenia, si ešte chvíľu počkáme, ale...

Náš tip na cenu...

V základe by ste mali opäť nájsť aspoň manuálnu klimatizáciu, 10-palcový digitálny prístrojový panel, šesť airbagov, množstvo povinných asistenčných a bezpečnostných systémov, ale zároveň len oceľové disky a namiesto dotykového displeja multimediálneho rozhrania držiak na mobil s pripojením.

Zaujímavé bude sledovať, kam spadne cena. Aktuálne stojí základ s hybridom skoro 18 500 eur, pričom v Nemecku už je dostupný aj najlacnejší trojvalec za necelých 16 tisíc eur. Nová C3 u nás vychádza na najmenej 14 500, takže najdostupnejšia Grande Panda by sa mala priblížiť k hranici 15 tisíc eur.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 10 obrázkov

zdroj: Fiat