Pod dlhou kapotou najvýkonnejšej sériovej verzie Z4 bude tiež motor 3,0i twinturbo, známy ako 35i. Drobný doplnok s (sport) predstavuje viacero noviniek. Najlepšou správou pre pilotov je nepochybne väčší výkon radového šesťvalca s priamym vstrekom paliva. Úpravami riadiacej jednotky motora (teda fabrickým čiptuningom) sa posunul max. výkon na krásnych 250 kW (340 k). Vrchol krútiaceho mometu sa posunul na 450 Nm, krátkodobo dokonca 500 Nm. Motor fachčí spolu so 7-stupňovou dvojspojkovou robotizovanou prevodovkou. Z4ka is sa odlišuje i povinným športovým M paketom a aktívnym M pružením.

Drobnosť pre fanúšikov: Z4 is spoznáte nie len podľa M bodykitu, ale i strieborných krytov zrkadiel...

Drobnosť pre fanúšikov: Z4 is spoznáte nie len podľa M bodykitu, ale i strieborných krytov zrkadiel...

Skvelý roadster vypáli na kilo aj vďaka overboostu len za 4,8 s a maximálka je štandardne klasicky obmedzená na 250 km/h - pokiaľ si klient nezaželá odblokovanie. Tieto cifry zvláda Z4 35is pri priemernej kombinovanej spotrebe 9 l na 100 km, čo sú rovnaké čísla ako má 306 koňová verzia Z4 35i.

Krásny športiak však v žiadnom prípade nemožno označovať hodnotnou alternatívou, či vhodným nástupcom prípadného modelu Z4 M. BMW si totiž označenie M historicky prísne stráži a žiadna verzia, ktorá ho v označení nemá sa na eMko považovať nedá. Modely M totiž zďaleka nie sú len o väčšom výkone, športovejšom podvozku a sexi bodykite. Prípadná práca oddelenia Motorsport sa vždy odzrkadlí prakticky na všetkých častiach auta, čo vlastne vždy znamená, že eMko je samostatný typ, ktorý sa na sériové verzie len podobá...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov