Celkový počet vozidiel Škoda, ktoré sa objavia na podporu tímov, je 250. Medzi nimi sú už aj vrámci zelenších vzťahov aj elektromobily a elektrifikované modely. Nájdeme tu Octaviu iV, Superb iV, ale aj hlavnú hviezdu tohto roka Enyaq iV.

Na čele pelotónu elektromobil

Práve Enyaq iV používajú ako riaditeľské vozidlo. Celá Tour de France má 21 rôznych etáp a dokopy cez 3 300 km. K tomu 6 horských etáp, ktoré musí elektromobil zvládnuť bez mihnutia oka. O dojazd by som sa neobával, veď po každej etape bude Enyaq iV „natankovaný doplna“.

História Škody je pritom s cyklistikou priamo spojená. Keď založil Václav Laurin a Klement fabriku, vyrábali v nej od roku 1895 práve bicykle. Okrem podpory týchto cyklistických pretekov však Škoda ponúka aj rôzne bicykle ako príslušenstvo pre náružlivých cyklistov.

Zdroj: Škoda