Centrom predajní bude stredový ostrovček ako v modernej kuchyni s jedálňou

Toyota uvádza novú vizuálnu identitu značky, v rámci ktorej je návrh vnútorných priestorov autosalónu usporiadaný okolo centrálneho ostrovčeka, kde môžu zákazníci komunikovať so značkou ako digitálnou formou, tak aj prostredníctvom predajcov či ďalších špecialistov. 

Stratégia Toyoty, definovaná ako Beyond Zero, teda výroba vozidiel nezaťažujúca životné prostredie, je v novom pojatí autosalónov Toyota veľmi silne akcentovaná.

Na vyhradených miestach nového priestoru showroomu sa teraz prezentuje kompletná ponuka produktov a služieb spoločnosti, od predaja nových modelov Toyota cez produkty športovej divízie Toyota Gazoo Racing, batériové elektromobily značky bZ, koncept predaja ojazdených vozidiel Toyota Preverené vozidlá až po popredajné a ďalšie služby vrátane služby mobility KINTO. 

Interaktívna digitálna komunikácia

Zákazníci budú mať v nových autosalónoch Toyota k dispozícii najrôznejšie nástroje interaktívnej digitálnej komunikácie, ktoré verne sprostredkujú požadované informácie bez nutnosti priamej komunikácie s personálom, rovnako ako skúsenosti a zážitky na mieru zákazníka priamo v prostredí predajne. Možnosti takejto komunikácie sú veľmi široké a intuitívne, pričom zahŕňajú kompletnú ponuku služieb a všetkých produktov značky Toyota, ako aj všetky riešenia mobility Toyota. Nová koncepcia autosalónu predajcom všeobecne umožňuje prispôsobiť sa požiadavkám konkrétneho zákazníka a sprostredkovať mu produkty a služby podľa jeho potrieb. 

„Nová koncepcia autosalónu znamená dôležitý krok v napĺňaní cieľa stať sa najviac elektrifikovanou značkou mobility preferovanou našimi zákazníkmi. Nový dizajn autosalónov Toyota prináša nové skúsenosti so značkou a tiež nový a omnoho prirodzenejší spôsob práce pre našich predajcov. Všetky naše produkty a služby totiž sústreďujeme pod jedinú strechu, kde sa predajcovia pre zákazníka stávajú skutočnými sprievodcami svetom Toyota. V týchto priestoroch môžu zákazníci zažiť všetko priamo v predajni, kde im naši predajcovia tiež zaistia kľúčový medziľudský kontakt,“ vysvetľuje Didier Gambart, viceprezident pre predaj, marketing a zákaznícke skúsenosti v Toyota Motor Europe.

zdroj: Toyota News