Na správy ako tieto sa treba pozerať trochu s nadhľadom a udávané počty „objednávok“ sú v skutočnosti neraz len prvé nezáväzné kontakty. Faktom však je, že veľká publicita a dobrá marketingová stretégia stoja za skutočne nebývalou vlnou záujmu o elektrickú novinku z dielní automobilky Hyundai. Zákaznícky dopyt o úvodnú edíciu Project 45 trojnásobne prekročil ponuku. Zdá sa, že minimálne vstup na trh sa modelu Ioniq 5 podaril na výbornú. Na reálne autá si pritom zákazníci ešte musia počkať.

Žiadanejší ako Tucson

Zaujímavým faktom je skutočnosť, že záujem o Ioniq 5 je dokonca väčší než v prípade modelu Tucson v čase jeho uvádzania na trh. Nebolo by to nič nečakané, keby nešlo v prípade modelu Ioniq 5 o elektromobil, ktorý má ešte len vydláždiť cestu ďalším elektrickým autám koncernu Hyundai/KIA. Či je to nakoniec len nafúknutá bublina vyplývajúca z príchodu niečoho nového, ukáže až čas, už teraz to však vyzerá tak, že o zákazníkov nebude mať Ioniq 5 núdzu a dopyt v prvých mesiacoch značne prevýši ponuku. Otázkou zostáva, ako dlho mu  to vydrží.

zdroj: Insideevs.com, Pulse News