Mierne úpravy vzhľadu, zaujímavé doladenie techniky

Spoznať faceliftovaný kúsok bude chcieť naozaj orlí zrak. Predná maska je o niečo väčšia, inak ostal dizajn totožný. Odlíšiť sa môžete, ak zvolíte novú modrú farbu, Boost Blue. Na technickej báze priniesla Honda iba niekoľko noviniek. Nové brzdy by mali skrátiť brzdné dráhy z vyšších rýchlostí a predchádzať vädnutiu. Upravené boli aj tlmiče, ktoré budú komfortnejšie počas bežnej jazdy. Silentbloky ramien zadnej nápravy sú teraz tuhšie, čo zlepší priľnavosť v zákrutách. Honda zmenila aj predné zavesenie, ktoré teraz poskytne lepšiu spätnú väzbu do riadenia.

Rovnaký motor, rovnaké parametre

V interiéri upúta nový volant potiahnutý Alcantarou aj radiaca páka 6-stupňovej manuálnej prevodovky. Pod kapotou sa však nezmenilo nič. 2,0-litrový preplňovaný štvorvalec produkuje rovnakých 235 kW (320 k) a 400 Nm, ktoré putujú na prednú nápravu vybavenú mechanickým samosvorom. Šofér ma na výber 3 jazdné režimy - Comfort, Sport a +R.

Aj CTR dostane umelo generovaný zvuk do kabíny

Ostrý Civic dostane aj novú funkciu, takzvaný Active Sound Control. Ako už názov napovedá, systém bude upravovať zvuk, ktorý bude počuť v kabíne v závislosti od zvoleného režimu. Bližšie informácie a fotografie by mala Honda zverejniť bližšie k uvedeniu na trh, ktoré je na pláne neskôr tento rok. O ostrejšej verzii, ktorá by si zobrala späť titul kráľa Nürburgringu, zatiaľ nepadlo ani slovo.

Foto: Honda, zdroj: Honda, motor1.com