Peter Mazán, konateľ spoločnosti Slovakia Auto, ktorá bude prevádzkovať KIA In-Store, pri otvorení povedal:

Našou víziou bolo prísť bližšie k zákazníkom a poskytnúť im najvyšší komfort služieb, zatiaľ čo sa oni budú venovať svojim koníčkom a nákupom, my sa postaráme o ich vozidlo po servisnej stránke. Zároveň chceme týmto konceptom posilniť povedomie o značke a jej najnovších modeloch, pretože v showroome budú vystavené najhorúcejšie novinky. Tretím dôležitým pilierom bude naša snaha budovať lojality program s cieľom priniesť zákazníkom a fanúšikom značky KIA výnimočný zážitok.

Nakonfigurované auto v 3D na obrazovkách z každej strany

Priestor je navrhnutý ako moderný mezanín s dvoma zónami. Dole je prezentačná časť s priestorom pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, intímnu atmosféru navodzuje prevládajúca čierna matná farba, farebne ju spestrujú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá a štýlové tlmené svietidlá. Vďaka digitálnej technike vie predajca vyskladať zákazníkovi vozidlo a vie ho následne zrkadliť na všetkých obrazovkách v showroome, dokonca aj v relax zóne. 3D konfigurátor umožní zákazníkovi vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite a zároveň uvidí aj vnútorné priestory, ako je prístrojová doska alebo batožinový priestor. 

Okrem klasických predajných služieb tu budú bude poskytovať aj pick up servisné služby, čo znamená, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ poputuje do neďalekého servisu, pokiaľ si majiteľ vybavuje, čo potrebuje v nákupnom centre. Ak sa niekto bude rozhodovať pre vozidlo KIA, okrem digitálneho zážitku si môže dopriať aj testovaciu jazdu, keďže pred nákupným centrom je 5 parkovacích miest vyhradených pre testovacie vozidlá. 

Prekvapenie, ktoré sa dalo čakať

Bolo jasné, že autá sa nebudú donekonečna ponúkať len vo veľkých a často dosť sterilných veľkých showroomoch a že v dnešnej dobe internetu majú zákazníci nezriedka veľmi dobrú predstavu o svojom aute skôr, ako doň vôbec sadnú, a stačí im na to klávesnica, myš a monitor. Často to potvrdzujú aj masové objednávky na novinky, ktoré záujemcovia ešte nemali možnosť ani vidieť na vlastné oči, nieto ešte jazdiť. Takže dá sa predpokladať, že podobných zákazníckych miest bude postupne pribúdať. KIA však už má svoje prvé európske – a rovno u nás. Tak najbližšie, keď sa budete v Auparku špacírovať medzi handrami, kozmetikou a jedlom, môžete si dať jednu malú kávu a k nej povedzme jednu stredne veľkú Kiu. :)

Generálny riaditeľ KIA Motors Sales Slovensko Marián Hoffer

Značka KIA rada prekvapuje, má to od počiatku vryté v identite pod sloganom „The Power to Surprise / Sila prekvapiť“. Aktuálne prekvapuje opäť a som nesmierne hrdý, že prináša na Slovensko prvý automobilový showroom v nákupnom centre tzv. KIA In-Store, kde bude prezentovať naše produkty touto inovatívnou cestou.

Zdroj a foto: Kia Motors Sales Slovensko