Nissan Datsun 240Z S30

Nissan Datsun 240Z S30

Pôvodný motor s objemom 2,393 ccm bol upravený tým, že dostal blok z neskoršej generácie 280Z, teda 2,8 R6 a k tomu naviac klasické karburátory Hitachi SU. Nový výkon nebol zmeraný a tak je otázne, ako poskočili pôvodné hodnoty, ktoré dosahovalo sériové 240Z: 151 k (113 kW) pri 5600 o/min a 198 Nm pri 4400 o/min. Ale uznajte, o to tu vôbec nejde.

Farba exteriéru je zo vzorkovníka automobilky Honda. K tejto bielej perleti sa dokonale hodia širšie nádstavce blatníkov ZG čiernej farby. Pod nimi sú doslova napasované 15" kolesá HRE 501 (8" vpredu a 9.5" vzadu). Táto kombinácia je skutočne perfektná. Na prednej náprave boli vymenené pôvodné brzdy za ďaleko účinnejšie avšak pre zachovanie autenticity boli tie na zadnej náprave zachované. Áno, sú bubnové... Čo ale neostalo pôvodné, to je podvozok. Ten je kompletne nastavitelný vo všetkých smeroch a auto dostáva ešte nižšie k vozovke.

Jeden šikovný čitateľ si všimol, že tento fešák je aktuálne na predaj. Cena je akceptovateľných 16 900 €. Link na inzerát v poľsku hľadajte v komentoch pod článkom...

Interiér samozrejme neostal bokom a tak tu môžme obdivovať volant Nardi Torino Classic alebo krásne sedadlá OMP Brands Hatch. Vyzerá to skutočne ako priamo z fabriky! Celkovo sa jedná o krásne zreštaurované auto s dokonalým vkusom. Skutočná klasika pretvorená do ešte atraktívnejšej podoby. Neviem ako vy, ale ja skladám klobúk dole! Bravó!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 20 obrázkov