Opel ukázal auto pre TCR International Series, nová Astra TCR ponúkne 330 k, 420 Nm a 6-stupňovú sekvenčnú prevodovku ovládanú pádlami pod volantom.

Predokolka s 330 koňmi

Aké teda je auto, proti ktorému bude bojovať Maťo Homola? Podobne ako ostatné špeciály TCR, aj Opel Astra TCR ponúkne 330 k a 420 Nm z 2,0 litrového turbo 4-valca. Silu prenáša na predné kolesá pomocou dvojlamelovej spojky a 6-stupňovej sekvenčnej prevodovky. Pretekár radí prevodové stupne pádlami pod volantom, ak podradí na nižší kvalt, tak prevodovka automaticky dvakrát vytlačí spojky a radí s medziplynom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Pretekársky špeciál musí mať poriadne brzdy. Opel použil vpredu 378 mm kotúče so 6-piestikovými strmeňmi a vzadu 265 mm kotúče s 2-piestikovými strmeňmi. Pilot si bude môcť doladiť rozloženie brzdnej sily priamo z kokpitu. V aute samozrejme nenájdeme ESP ani ABS.

Opel Astra TCR

Interiér Astry TCR

Predstavitelia seriálu TCR chcú, aby boli autá dostupné, preto všetky špeciály používajú rovnaké nastaviteľné zadné krídlo. Pretekár si bude môcť vybrať z niekoľkých nastavení splitera. Do Opla Astra TCR už v predstihu budú montovať bezpečnostnú 100 l nádrž, ktorú bude FIA vyžadovať až v roku 2017. Nový špeciál váži 1200 kg a zákazníci sa neho zaplatia 95 000 eur bez dane.

Zdroj: tlačová správa, carscoops.com