Hybridnú Bentaygu oznámili už dávnejšie. Zatiaľ čo najprv prišiel do predaja najsilnejší variant W12, ten neskôr nasledoval V8 diesel a nedávno V8 benzín. Ďalším v poradí je hybrid, ktorý sa bude spoliehať na najmenší motor v Bentayge, „len“ vidlicový šesťvalec. S pomocným elektromotorom to určite nebude žiaden leňochod.

Hybridná Bentayga by mala prejsť na elektrinu cez 50 km, avšak podľa starého cyklu NEDC.

Trojlitrový šesťvalec zatiaľ presne nešpecifikovali, dynamiku Bentley tiež tají. Ak však bude dosahovať napríklad hodnoty z Porsche Panamera 4 E-Hybrid, ktoré má 340 kW (462 k), bude to viac ako dostačujúce. Vieme však, že ešte podľa starej normy NEDC by mala hybridná Bentayga produkovať CO2 na úrovni 75 g/km. Keďže ide o plug-in hybrid, zákazník si ju bude môcť nabíjať tiež z domácej alebo verejnej siete. Pri tej domácej uvádzajú čas potrebný na nabitie nelichotivých 7,5 hodiny. S rýchlonabíjačkou to má klesnúť na 2,5 hodiny.

Hybridnú Bentaygu rozlíšite aj podľa dodatočných nápisov.

Medzi novinky bude patriť možnosť sledovať stav akumulátorov alebo náhrada tlačidla Start/Stop za ovládač s 3 jazdnými režimami: EV Drive, Hybrid Mode a Hold Mode. Vo výlučne elektrickom režime je podľa Bentley možnosť jazdiť niečo cez 50 km, avšak podľa starého cyklu NEDC. Hybridný systém neumožní 7-miestny variant, čo zodpovedá vyššej pohotovostnej hmotnosti hybridu. Bentley zatiaľ nebude prijímať žiadne objednávky, tie sa rozbehnú až v druhej polovici roka 2018. Očividne tak hybrid nemá za sebou ešte všetky testy.

Zdroj foto: Bentley

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov