Diely budú určené pre modely, ktoré vyrábali v rokoch 1986 - 1993 a 1992 - 2002. Ďalšie detaily Tomoyama neprezradil. „V tejto chvíli nemôžeme hovoriť o konkrétnych súčiastkach, ale urobíme všetko, aby sme uspokojili potreby vlastníkov modelov,” ubezpečil. 

Toyota Supra Mk3 A70  

Autá na sto rokov

Prezident Gazoo Racing Company sa obrazne vyjadril k prudkým zmenám, akými prechádza motorizmus. „Kedysi sa na dopravu používali kone, ktoré vďaka pokroku nahradili automobily. Aj napriek tej zmene sa stále organizujú konské dostihy a na celom svete žijú ľudia, ktorí kone milujú, chovajú ich a jazdia na nich,” skonštatoval. „Ľudská túžba pohybovať sa rýchlo je univerzálna. Preto som presvedčený, že napriek nadchádzajúcim epochálnym zmenám v motorizácii, spojenými s  autonómnymi, či zdieľanými vozidlami, športové autá nezaniknú. Túto DNA musíme odovzdať aj ďalšej generácii. Výzvou pre Toyota Gazoo Racing je vytvárať fascinujúce autá na nasledujúcich sto rokov.”

Toyota Supra Mk4 A80  

Aj prezident má Supru

Jedným z áut, pred ktorými stál Tomoyama, bola biela Toyota Supra z roku 1997. Impozantné auto s aerodynamickým balíkom TRD a motorom s výkonom 600 koní patrí šéfovi divízie Gazoo Racing. Na otázku o novej verzii modelu odpovedal, že nemá v úmysle zbaviť sa youngtimera. Uznal však, že GR Supra je vynikajúce vozidlo. Napokon, potvrdzujú to aj vlastnosti modelu: trojlitrový 6-valcový  preplňovaný motor s výkonom 340 koní a krútiacim momentom 500 Nm, zrýchlenie  z 0 na 100 km/h za 4,3 s, ideálne rozdelenie hmotnosti 50:50 medzi prednú a zadnú nápravu, elektronicky riadený aktívny diferenciál, ťažisko nižšie ako má typ GT86 alebo tuhosť karosérie, ktorá u Supry predbehne dokonca aj Lexus LFA!

Nová Toyota Supra prichádza v týchto dňoch aj na Slovensko. Cena tejto športovej legendy je 69  900 €. Nižšie je naša prvá videorecenzia na toto dlho očakávané športové auto s legendárnym menom: