Šéf Bugatti, Stephan Winkelmann, tvrdí, že k dispozícii bude už len menej ako 100 kusov tohto hyperšportu. Vážni záujemcovia by sa preto mali poponáhľať, aj keď to sa nás, bežných smrteľníkov, netýka. Celkový súčet, vrátane Diva a Centodieci, bude predstavovať 500 vyrobených kusov. Winkelmann ešte dodal, že značka pripravuje na rok 2020 zaujímavé prekvapenia. V tejto chvíli, však môžeme len hádať, čo Bugatti chystá.  

Chiron SS 300+ je to najlepšie, čo Bugatti vyrobilo

Chiron Super Sport 300+ je doposiaľ absolútnym vrcholom nielen značky Bugatti, ale možno aj automobilov ako takých. „Kráľ Olympu“ dosiahol šialenú maximálnu rýchlosť, 490,484 km/h. Vyrobených bude len 30 kusov, no šťastlivci, ktorí ho budú vlastniť, s ním nikdy túto rýchlosť nedosiahnu, aj keby sa vydali na samotný ovál Ehra-Lessien. Bugatti totiž z bezpečnostných dôvodov obmedzí maximálnu rýchlosť na 440 km/h, čo znie trochu vtipne, no Bugatti je presvedčené, že pre Chiron SS 300+ je rýchlosť 440 km/h stále bezpečná. Samozrejme, že s najväčšou pravdepodobnosťou ani jeden z majiteľov SS 300+ sa k tejto rýchlosti nepriblíži a autá budú skôr vystavené v garážach, kde bude ich hodnota stúpať. 

Chiron SS 300+

Veľkou novinkou nebude len ukončenie produkcie Chironu, ale pravdepodobne aj prechod na nový motor. Winkelmann sa v roku 2018 totiž o motore Chironu, W16 quad-turbo, vyjadril, že bude posledný svojho druhu, a že hybridizácia je dobrá vec. Bude to teda znamenať, že Bugatti sa vydá cestou elektrifikácie? Modlíme sa, aby to tak nebolo.