Model ID.3 presviedča jazdnými vlastnosťami, svižnou manipuláciou, rýchlym nabíjaním a slušným dojazdom. Avšak problémy elektrického Volkswagenu sú napodiv veľmi podobné problémom, ktoré sú konfrontované už v spomínanej Tesle. Vyššia cena vzhľadom na to, že ide o elektromobil ničím neprekvapuje, avšak za začínajúcu cenu niekde na úrovni 36 000 eur, sa od nemeckej automobilky očakáva viac.

Kvalita nezodpovedá cene

Automobil nespĺňa zvyčajne vysoké požiadavky VW na presnosť lícovania častí karosérie, medzery medzi dielmi karosérie, kvality materiálov a elektroniky. V kokpite sú zabudované tvrdé plasty, pôsobiace lacným dojmom, sedadlá vyzerajú opotrebovane, aj keď sú ešte nové.  To nie je zďaleka všetko. Testeri nemeckého magazínu uvádzajú, že vnútro kapoty či iné časti vozidla, ktoré na prvý pohľad nie je vidieť, ostali nedolakované. Elektronika vykazuje značné slabosti. Informačno-zábavný systém sa rozbieha pomaly, navigačný systém zostáva často niekoľko sto metrov dezorientovaný. Ak chce Volkswagen získať silné postavenie na trhu s elektromobilmi, musia čo najskôr priniesť výrazné zlepšenie spracovania, alebo priaznivejšiu cenu automobilu. 

Pozrite si naše hodnotenie ID.3: 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov