Vyhodením hmlových svetiel z predného nárazníka o možnosť vylepšiť výhľad pred autom pri zhoršeným podmienkach samozrejme neprídete. Výrobca totiž okrem iného prepracoval hlavné LED, do ktorých zároveň integroval hmlovky.
Súčasťou zmien sú tiež nové 18-palcové dvojfarebné hliníkové disky, ktoré sú niektorých výbavových stupňoch sivé, v iných pre zmenu čierne, ktoré vám Honda v stupni Sport spojí s lesklou čiernou na ochranných lištách dverí.
Nový lak, čierny strop
A došlo tiež na laky. Základný zoznam štandardných a príplatkových farieb ostáva v zásade rovnaký, ale dizajnéri Hondy sa rozhodli vymeniť odtieň Premium Crystal Blue novou modrou s názvom Seabed Blue.
V interiéri odteraz dostanete bez ohľadu na verziu vždy čiernou čalúnený strop aj stĺpiky a rámiky výduchov ventilácie lemované úpravou pripomínajúcou matný chróm. Novinkou v kabíne má byť tiež 10,2-palcový digitálny prístrojový panel, ktorý podľa automobilky teraz ponúka ostrejší obraz a prehľadnejšiu grafiku, porovnaním s fotkami výbehového modelu sme si však rozdiely nevšimli.
Medzi prednými kolesami všetko po starom
Nemôžeme vám pochopiteľne garantovať, čo všetko budú obsahovať v základnej výbave autá predávané na Slovensku, ale Honda hovorí, že by ste mali už od základu dostať indukčné nabíjanie pre mobily.
Čo sa naopak nemení ani v detailoch, je technika pod prednou kapotou. Jedenásta generácia Hondy Civic bude po odchode verzie Type-R z európskeho trhu dostupná už len s hybridným pohonom, ktorý využíva benzínový atmosférický dvojliter (143 koní, 186 Nm) v spojení s elektromotorom (184 koní) a malou trakčnou batériou s kapacitou 1,05 kWh.
Slovenské ceny momentálne k dispozícii ešte nemáme, ale modernizované auto je na niektorých európskych trhoch dostupné už od 1. septembra, takže nepredpokladáme, že by ste mali na prepracovaný Civic čakať príliš dlho.
zdroj: Honda