Vyhodením hmlových svetiel z predného nárazníka o možnosť vylepšiť výhľad pred autom pri zhoršeným podmienkach samozrejme neprídete. Výrobca totiž okrem iného prepracoval hlavné LED, do ktorých zároveň integroval hmlovky.

Súčasťou zmien sú tiež nové 18-palcové dvojfarebné hliníkové disky, ktoré sú niektorých výbavových stupňoch sivé, v iných pre zmenu čierne, ktoré vám Honda v stupni Sport spojí s lesklou čiernou na ochranných lištách dverí.

Nový lak, čierny strop

A došlo tiež na laky. Základný zoznam štandardných a príplatkových farieb ostáva v zásade rovnaký, ale dizajnéri Hondy sa rozhodli vymeniť odtieň Premium Crystal Blue novou modrou s názvom Seabed Blue.

V interiéri odteraz dostanete bez ohľadu na verziu vždy čiernou čalúnený strop aj stĺpiky a rámiky výduchov ventilácie lemované úpravou pripomínajúcou matný chróm. Novinkou v kabíne má byť tiež 10,2-palcový digitálny prístrojový panel, ktorý podľa automobilky teraz ponúka ostrejší obraz a prehľadnejšiu grafiku, porovnaním s fotkami výbehového modelu sme si však rozdiely nevšimli.

Medzi prednými kolesami všetko po starom

Nemôžeme vám pochopiteľne garantovať, čo všetko budú obsahovať v základnej výbave autá predávané na Slovensku, ale Honda hovorí, že by ste mali už od základu dostať indukčné nabíjanie pre mobily.

Čo sa naopak nemení ani v detailoch, je technika pod prednou kapotou. Jedenásta generácia Hondy Civic bude po odchode verzie Type-R z európskeho trhu dostupná už len s hybridným pohonom, ktorý využíva benzínový atmosférický dvojliter (143 koní, 186 Nm) v spojení s elektromotorom (184 koní) a malou trakčnou batériou s kapacitou 1,05 kWh.

Slovenské ceny momentálne k dispozícii ešte nemáme, ale modernizované auto je na niektorých európskych trhoch dostupné už od 1. septembra, takže nepredpokladáme, že by ste mali na prepracovaný Civic čakať príliš dlho.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

zdroj: Honda