Očakáva sa, že nová generácia triedy E, označovaná aj ako W214, by mala mať svetovú premiéru už koncom tohto roka. Nie je to prekvapením, súčasná W213 je totiž v predaji už od roku 2016 a tak je ten správny čas na výmenu stráže.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Z exteriéru toho veľa na zamaskovanom aute nevidíme. Dá sa však očakávať, že prinesie nový štýl prebratý z väčšej triedy S. Mohla by tak dostať úzke predné LED svetlá. Očakávajú sa samozrejme prvotriedne Multibeam LED s vyrezávaním v diaľkovom režime. V interiéri budú veľké displeje, na želanie pravdepodobne aj s 3D zobrazením.

Možný predobraz budúcej generácie W214.

S V8 sa rozlúčte

Okrem sedanu dorazí aj kombi, kabriolet však skôr spoznáme ako triedu CLE. K dispozícii by mal byť vzduchový podvozok a samozrejme aj natáčanie zadných kolies. Veľkou zmenou budú pohonné jednotky. Na osemvalcové agregáty už môžeme zabudnúť, nebudú ani pod kapotou verzií AMG. Štvor a šesťvalce dostanú mild-hybridnú techniku a stále by mali ostať v ponuke i naftové motory.

Verzie AMG už nebudú mať 4,0-litrové biturbo V8, namiesto nich sa pod kapotou objavia štvorvalcové plug-in hybridy. Tie by mali mať vo verziách 53 a 63 výkon okolo 442 kW (600 koní). Kapacita akumulátorov by mala umožniť dojazd na elektriku až 100 km. Uvidíme, s akou porciou výkonu nakoniec značka prekvapí, jedno je však isté. Zvuk V8 bude chýbať mnohým.

Zdroj: AMS

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov