Za uvedenú čiastku vám Nemci dodajú päťdverové päťmiestne SUV s pohotovostnou hmotnosťou 2785 kg a benzín-elektrickým pohonom (489 + 197 koní) schopným zvládnuť čisto na baterky približne 80 kilometrov.

Bez priplácania dostanete adaptívne diaľkové svetlá s automatickým prepínaním diaľkového režimu, osvetlené ľadvinky, elektrické ovládanie veka batožinového priestoru i samočinné privieranie dverí.

V kabíne je štandardom alcantarou čalúnený strop s ambientným osvetlením, navigácia, head-up displej, operačný systém M OS8 s veľkými obrazovkami, kožené čalúnenie palubnej dosky i elektricky ovládaných a vyhrievaných sedadiel, karbónové ozdobné lišty, audiosystém Harman Kardon a tiež štvorzónová automatická klimatizácia.

Sériová výbava ďalej obsahuje držiaky na nápoje s možnosťou regulovať ich teplotu, ambientné osvetlenie všetkých ostatných kútov kabíny a pokiaľ ide o techniku, samozrejmosťou sú aj aktívne stabilizátory, riadenie zadných kolies, „eMkový“ brzdový systém, xDrive a adaptívny podvozok a chýbať nemôže ani športový diferenciál.

V zadnej časti potom nájdete „M“ výfukový systém so štyrmi koncovkami, ale tiež parkovaciu kameru, ktorá je súčasťou parkovacieho asistenta s dodatkom Plus. Zo siedmych základných lakov je šesť bez príplatku, ale za sivú Individual Dravit musíte prihodiť 1344 eur.

Aj keď základné kolesá (na úvodnom obrázku) môžu vyzerať, že sú malé, v skutočnosti majú priemer 21 palcov. Všetky ostatné disky majú 22 až 23 palcov a BMW vám za ne naúčtuje od 1819 do 3163 eur. Podobne si budete musieť pripraviť nemalú čiastku aj v prípade, že vám nebude vyhovovať čierna koža. Za iné odtiene totiž dáte 1550 až 2584 eur.

Samozrejme tým zoznam príplatkových položiek zďaleka nekončí takže aspoň skusmo by sme mohli zo skoro nekonečnej ponuky vytiahnuť ťažné zariadenie (1395 eur), lepšie audio Bowers & Wilkins (4600 eur), červené alebo modré brzdové strmene (517 eur), prípadne rozšírený balíček asistenčných a bezpečnostných systémov Driving Assistant Professional za 2739 eur.

zdroj: BMW Slovensko