Tabuľka v prehľadom rozpise dokumentuje najrýchlejšie dosiahnuté časy testovaných športových modelov na okruhu SlovakiaRing. Testovací jazdec Marian ČABÁK.  Nie som profesionálny, ani licencovaný pretekár. Pred skutočne najlepším možným časom na trati dám vždy prednosť minimalizovaniu rizík, ochrane motora, bŕzd a vrámci možnsti aj celistvosti pneumatík. S rovnakým prístupom ku všetkým testovaným autám sú napriek tomu výsledky v tabuľke vhodným orientačným nástrojom schopností a možností jednotlivých mašín. Určite však nepredstavujú najrýchlejšie možné časy týchto áut na danej trati.

TopSpeed.sk test
SlovakiaRing NAJRÝCHLEJŠIE KOLO (verzia 4 – 5 922 m)
       
por. auto čas poznámka
1 BMW M5 F10 02:34:00 len 2 ostré kolá, šetr. pneu
2 Honda Civic TypeR 9G 02:34:30 len 2 ostré kolá
3 Ford Focus III RS 02:35:00 len 2 ostré kolá
4 Jaguar F type S 02:37:00  
5 BMW M235i F22 02:38:00 vlhko, spolujazdec +75 kg
6 Hyundai Genesis 3,8V6 AT 02:39:00 len 3 kolá, porucha
6 Porsche Cayman S 987 02:39:00 zlé pneu, len 2 kolá
8 Mazda RX-8 02:40:00 športový podvozok a brzdy
9 Renault Mégane RS265 02:41:00 Spolujazdec +100 kg
10 BMW M550d F10 02:43:00 Spolujazdec +100 kg
11 BMW 130i E81 02:44:00  
11 Renault Clio R.S. EDC 02:44:00  
11 Mini III Cooper S 02:44:00  
14 Audi TT 8S (III. gen) 02:45:00 zimné pneu
14 Ford Focus ST III. 02:45:00 fading, len 3 kolá
14 Volvo S60 T5 Rdesign 02:45:00 fading
14 Opel Corsa E OPC 02:45:00  
18 BMW Z4 2.8i E89 02:46:00 mokro
18 Škoda Octavia III RS combi 02:46:00  
20 Peugeot RCZ 1.6 THP 200 02:47:00 Spolujazdec +100 kg
21 Mini II Cooper S 02:49:00  
22 Mazda MX-5 ND 2.0i 02:50:00 extrémne teplo 35°C
23 Mini III Cooper SD 5dv 02:52:00 zimné pneu
24 Peugeot 208GTi 02:59:00 mokro
Výsledné časy zaokrúhľujeme na celé sekundy podľa matematických pravidiel zaokrúhľovania.