Emisie

DELPHI VIE AKO UŠETRIŤ 10 % PALIVA. MÁ VŠAK PODMIENKU

Spotreba áut je všeobecne jedným z najsledovanejších parametrov nových áut. Ak nie vôbec najsledovanejší. A hoci jej ...

BUDÚCNOSŤ MÁ VODÍK, NIE ELEKTROMOBILITA, TVRDÍ SLOVENSKÁ VLÁDA

„Poháňať elektromotory v autách s elektrickou energiou z bateriek nie je skutočne tá budúcnosť, ktorú chceme. Oveľa ...

TLAK EÚ NA EMISIE VYVOLÁVA KOLAPS AUTOMOBILIEK, ÚNIA VŠAK NEPOVOLÍ

Je to ako hra kto, z koho. Pandémiou vyčerpané automobilky hľadajú v pokladniciach každý cent, no namiesto reálnej ...

POČET NABÍJACÍCH STANÍC RASTIE. ČÍNA VŠETKÝCH VALCUJE

Počet nabíjacích staníc vo svete neustále rastie. Tempo ich rastu je dokonca výrazne vyššie, než nárast predajov ...

MÔŽE MAŤ 40 ROČNÝ MERCEDES EMISIE AKO NOVÝ DIESEL?

Ak na tú otázku odpoviem nie, máme pravdu. Ak však odpoviem áno, tiež nebudem klamať. Prečo? Pretože výfukové plyny ...

BELGICKO CHCE ZÁKAZ REKLAMY NA ŤAŽKÉ AUTÁ. PRIROVNÁVA ICH K ALKOHOLU

„Cieľom tohto opatrenia je bojovať proti globálnemu otepľovaniu a umožniť splniť Belgicku environmentálne ciele,“ ...

ELEKTROMOBILITA NIE JE VŠELIEK, POMÔŽE NÁM ZEMNÝ PLYN, TVRDÍ EÚ

Nástup elektrických áut v celoeurópskej doprave je dnes už nezvratný proces podporený intenzívnym dotačným programom ...

PLASTOVÉ DIELCE MOTORA ŠETRIA PRÍRODU, TVRDIA NEMCI. A MAJÚ VIAC VÝHOD

Pri konštrukcii moderných spaľovacích motorov sa dnes takmer výlučne používajú ocele, prípadne zliatiny ľahkých ...

NOVÁ PÓROVITÁ FARBA ZNÍŽI TEPLOTU AUTA AŽ O 15 °C

Hoci by sa mohlo zdať, že v oblasti vývoja automobilových lakov sa nič významné nedeje. Opak je pravdou. Vývojári ...

PLUG-IN HYBRIDY SÚ EKOLOGICKÉ KLAMSTVO, TVRDIA NEMCI

Nemecká federácia pre životné prostredie a ochranu prírody (BUND) spolu s nemeckou ekologickou organizáciou VCD ...

ZA VYSOKÉ CENY PALÍV MÔŽU DANE, DRAHÉ ENERGIE A MALÁ KONKURENCIA

V súvislosti s aktuálnou pandémiou a klesajúcim dopytom po mobilite nastáva v oblasti ťažby a predaja ropy doslova búrka. ...

ŠROTOVNÉ EÚ PODPORUJE, ALE NIE NA AUTÁ SO SPAĽOVACÍMI MOTORMI

Asociácia európskych konštruktérov vozidiel ACEA vyzvala EÚ k opatreniam, ktoré podporia predaj nových vozidiel a ...

ZÁKAZ VJAZDU NAFTOVÝCH ÁUT EMISIE NEZNÍŽIL. ČO ĎALEJ?

Zákaz vjazdu naftových áut do centier nemeckých miest bol nezmysel - tvrdí stále väčšia časť odbornej obce. ...

BUDÚCNOSŤ SPAĽOVACÍCH MOTOROV JE V PALIVE, TVRDÍ VW

Automobilka Volkswagen investuje obrovské prostriedky do vývoja elektromobility a s ňou súvisiacej infraštruktúry, ako ...

AUTOMOBILKY ŽIADAJÚ EÚ O ZMIERNENIE EMISNÝCH LIMITOV

V súvislosti s neutešenou ekonomickou situáciou vyvolanou šíriacou sa pandémiou koronavírusu a následným úpadkom ...

KORONAVÍRUS PREČISTIL OVZDUŠIE, POMOHLA NAJMÄ SLABÁ DOPRAVA

Šíriaca sa pandémia koronavírusu spôsobila obrovské ekonomické škody. Hospodárstvo chradne a život obyvateľstva sa ...

PODIEL SUV NAPRIEK PROGNÓZAM STÁLE RASTIE. HATCHBACKY USTUPUJÚ

Napriek silným slovám automobiliek a zákonodarcov o príchode úsporných a ekologických modelov sa na trhu nedejú žiadne ...

BUDÚCNOSŤ NAFTOVÝCH MOTOROV? ELEKTRICKY VYHRIEVANÝ KATALYZÁTOR

Blížiaci sa termín platnosti emisnej normy Euro 7 so sebou prináša aj potrebu nových protiemisných riešení. Spoločnosť ...

KORONAVÍRUS VYPRÁZDNIL CESTY, DOPRAVNÝM VEDCOM TO POMÁHA VO VÝSKUME

Koronavírus vyprázdnil cesty a vyhnal ľudí z ulíc do svojich domov. Obchody navštevujú v menšej intenzite, za zábavou ...

PNEUMATIKY ZNEČISŤUJÚ VZDUCH 1000-KRÁT VIAC AKO MOTORY, TVRDIA VEDCI

Spoločnosť Emissions Analytics prišla so zaujímavou štúdiou, podľa ktorej produkuje cestná premávka omnoho viac emisií, ...

128Kb | 64Kb Rádio, ktoré má gule!

POSLEDNÉ KOMENTÁRE