Registrácia Prihlásenie

Emisie

ELEKTROMOBILITA NIE JE VŠELIEK, POMÔŽE NÁM ZEMNÝ PLYN, TVRDÍ EÚ

Nástup elektrických áut v celoeurópskej doprave je dnes už nezvratný proces podporený intenzívnym dotačným programom ...

PLASTOVÉ DIELCE MOTORA ŠETRIA PRÍRODU, TVRDIA NEMCI. A MAJÚ VIAC VÝHOD

Pri konštrukcii moderných spaľovacích motorov sa dnes takmer výlučne používajú ocele, prípadne zliatiny ľahkých ...

NOVÁ PÓROVITÁ FARBA ZNÍŽI TEPLOTU AUTA AŽ O 15 °C

Hoci by sa mohlo zdať, že v oblasti vývoja automobilových lakov sa nič významné nedeje. Opak je pravdou. Vývojári ...

PLUG-IN HYBRIDY SÚ EKOLOGICKÉ KLAMSTVO, TVRDIA NEMCI

Nemecká federácia pre životné prostredie a ochranu prírody (BUND) spolu s nemeckou ekologickou organizáciou VCD ...

ZA VYSOKÉ CENY PALÍV MÔŽU DANE, DRAHÉ ENERGIE A MALÁ KONKURENCIA

V súvislosti s aktuálnou pandémiou a klesajúcim dopytom po mobilite nastáva v oblasti ťažby a predaja ropy doslova búrka. ...

ŠROTOVNÉ EÚ PODPORUJE, ALE NIE NA AUTÁ SO SPAĽOVACÍMI MOTORMI

Asociácia európskych konštruktérov vozidiel ACEA vyzvala EÚ k opatreniam, ktoré podporia predaj nových vozidiel a ...

ZÁKAZ VJAZDU NAFTOVÝCH ÁUT EMISIE NEZNÍŽIL. ČO ĎALEJ?

Zákaz vjazdu naftových áut do centier nemeckých miest bol nezmysel - tvrdí stále väčšia časť odbornej obce. ...

BUDÚCNOSŤ SPAĽOVACÍCH MOTOROV JE V PALIVE, TVRDÍ VW

Automobilka Volkswagen investuje obrovské prostriedky do vývoja elektromobility a s ňou súvisiacej infraštruktúry, ako ...

AUTOMOBILKY ŽIADAJÚ EÚ O ZMIERNENIE EMISNÝCH LIMITOV

V súvislosti s neutešenou ekonomickou situáciou vyvolanou šíriacou sa pandémiou koronavírusu a následným úpadkom ...

KORONAVÍRUS PREČISTIL OVZDUŠIE, POMOHLA NAJMÄ SLABÁ DOPRAVA

Šíriaca sa pandémia koronavírusu spôsobila obrovské ekonomické škody. Hospodárstvo chradne a život obyvateľstva sa ...

PODIEL SUV NAPRIEK PROGNÓZAM STÁLE RASTIE. HATCHBACKY USTUPUJÚ

Napriek silným slovám automobiliek a zákonodarcov o príchode úsporných a ekologických modelov sa na trhu nedejú žiadne ...

BUDÚCNOSŤ NAFTOVÝCH MOTOROV? ELEKTRICKY VYHRIEVANÝ KATALYZÁTOR

Blížiaci sa termín platnosti emisnej normy Euro 7 so sebou prináša aj potrebu nových protiemisných riešení. Spoločnosť ...

KORONAVÍRUS VYPRÁZDNIL CESTY, DOPRAVNÝM VEDCOM TO POMÁHA VO VÝSKUME

Koronavírus vyprázdnil cesty a vyhnal ľudí z ulíc do svojich domov. Obchody navštevujú v menšej intenzite, za zábavou ...

PNEUMATIKY ZNEČISŤUJÚ VZDUCH 1000-KRÁT VIAC AKO MOTORY, TVRDIA VEDCI

Spoločnosť Emissions Analytics prišla so zaujímavou štúdiou, podľa ktorej produkuje cestná premávka omnoho viac emisií, ...

NEMECKO BY MALO ZVÁŽIŤ ŠROTOVNÉ NA NAFTOVÉ AUTÁ, HOVORÍ W. PORSCHE

Predaje elektrických áut viaznu, priemerné flotilové emisie jednotlivých automobiliek stúpajú a ľudia stále častejšie ...

ČÍM MENEJ NAFTOVÝCH ÁUT, TÝM VYŠŠIE EMISIE. ÚROVEŇ CO2 RASTIE

Priemerná úroveň emisií oxidu uhličitého v roku 2019 znova narástla. Už tretí rok po sebe. Odborníci varujú, že za ...

AUDI ÚDAJNE ZNIČILO DOKUMENTY K AFÉRE DIESELGATE. FABRIKA MLČÍ

Automobilka Audi má na krku vážne obvinenie. Podľa dostupných informácií krátko po vypuknutí škandálu známeho pod ...

POČET STANÍC NA VODÍK VO SVETE RASTIE. SLOVENSKO NEMÁ ANI JEDNU

O vodíku ako o ďalšom strategickom palive pre motory budúcnosti sa hovorí už dlhšie. Všetci si zároveň uvedomujú ...

DVÍHA BENZÍN E10 SPOTREBU AUTA? LEN ZANEDBATEĽNE, TVRDIA PALIVÁRI

Krátko po zavedení benzínov BA95 E10 s vyšším podielom biozložiek v palive na slovenských čerpacích staniciach sa nám ...

ELEKTROMOBILY MAJÚ BUDÚCNOSŤ, HOVORÍ ŠÉF VOLVA. VODÍKU NEVERÍ

Šéf Volva, Håkan Samuelsson má vo veci jasno. Elektromobily majú budúcnosť, tvrdí. Podľa neho ide vývoj batériových ...

128Kb | 64Kb Rádio, ktoré má gule!

POSLEDNÉ KOMENTÁRE